[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Man dacht dat ik best wel een goed inzicht had, maar bij sommige puzzels kom ik er echt niet doorheen zonder het op te moeten zoeken=(

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Daaaaaaaamn, das crazy. Maar dan kun je toch gewoon de hele tijd als Solas spelen of die andere? Hoewel het dan niet je eigen character is.

Wanneer ga ik trouwens naar Skyhold? Even een dag of twee niet gespeeld, maar vanavond weer echt DAI tijd.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Doe de main quest, dan kom je daar vanzelf.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    ok duidelijk :)

Nu eerst eens de MP uitproberen.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh ja, das true...dacht dat ie rogue was.:+
    Als ik denk aan het aantal DLC van Origins (en de kwaliteit ervan)......YES PLEASE!!
    Maakt niet zoveel uit; bedenk gewoon wat je een leuke klasse lijkt om mee te spelen en gaan!

Heb ik ook gedaan, daarom wilde ik er zelf 1 en dan (het belangrijkste) op Nightmare eens een poging wagen....
    Zit nu alweer in Skyhold. Gaat toch effe net wat sneller als je weet wat je moet doen.

En....nog steeds net zo leuk ook al heb je het al gedaan!
    (ook leuk dat je andere reacties krijgt als mage)

Kreeg een mailtje vannacht dat er al (free!!) DLC is voor de MP.
    Als ze hetzelfde doen als voor de ME MP dan zal er nog wel wat DLC volgen...en allemaal gratis...zouden veel developers een voorbeeld aan kunnen nemen!

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    @MAD 1976 Voor welke specialization ga je?

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    KE.:cool:

8. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Moet nu kiezen of ik voor de Mages gaat of voor de Templars. Mages zijn volgens mij helemaal niet geliefd, maar Templars zijn ook niet echt lieverdjes.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Moet je echt zelf weten. :D Ik heb gekozen voor de Mages.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nog even in de Hinterlands bezig en merk dat ik steeds heel snel overbeladen ben. Krijg je later een mogelijkheid om meer bij je te dragen?

Helaas kom ik ook nog maar weining one handed swords en heavy armor tegen. Gewoon puur kwestie van dat dit later allemaal wel komt he? Tot nu toe kom ik veel rogue armor tegen steeds.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je kan een perk nemen. Vergeet je valuebles niet te sellen

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb twee keer een perk genomen voor meer inventory space. Ben een hoarder, dus tsja :)
    Al redelijk wat geld uitgegeven aan spul (in het begin, wapens, mounts, armor) en nog 85k ...

Ook de 10e dragon gekilled, wat een bitch met zijn constante guard en vele adds ... Maar kreeg geen trophy :'-( Op internet gekeken en daar hebben veel meer last van. In mijn journal staat ie wel op completed ... weird ...

Ik heb volgens mij tot nu toe echt wel alles gedaan. Heb nog 310 power :)

13. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Pfff ben volgens mij toch weer net iets te laat aan die Mages of Templars missies begonnen. Loop gewoon rennend door al die stukken door=(

Ik heb ook die 2 perks die 15 wg geven genomen. Ik pak ook alles wat ik maar mee kan nemen:+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja het zijn vaak die valuables waar ik veel van tegenkom en dan vernietig ik ze. Best zonde, want het liefst zou ik die gewoon verkopen. Wat dat betreft zouden traveling merchants best nice zijn, een beetje zoals in Far Cry 4, haha.

Ik merk nu met de tip van Gakkie, meteen tijdens een gevecht met het radial menu kiezen dat je team zich moet focussen op één vijand, dat het een stuk beter gaat. Toch gaat mijn team nog veel dood zeg. Ook tegen vijanden van level 8 terwijl wij ook bijna level 8 zijn, dat zou toch te doen moeten zijn?

Ik ga denk ik Cassandra volledig respeccen en dan haar tactics goed instellen. Ik vraag me sowieso af of de tactics voor Varric en Solas wel goed staan. Tegelijkertijd vraag ik me af of ik mijn main ook wel goed gebruik. Morgen maar eens even goed in verdiepen. Ik ga denk ik van Cassandra een two handed warrior maken en dan vooral uit de two handed, Battlemaster en Vanguard kiezen.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Na de positieve berichten hier heb ik DA ook maar besteld! Hopelijk wordt dit ook mijn eindejaars topper :).

16. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Gewoon craften, je kunt betere gear craften dan wat je kunt vinden vaak. Al zijn sommige wapens wel echt heerlijk die je via quests krijgt.
    Als je van RPG's, fantasy en grootschalige verhalen houdt zit je wel goed. Zo niet, dan houd je neem ik aan nog steeds van goede games. Kan niet missen. :+

17. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik hou ook niet echt van fantasy en eigenlijk pakt het verhaal me nog niet super ofzo, maar er zijn zoveel andere dingen waardoor ik dit spel leuk vind. Ten eerste natuurlijk de open wereld en RPG elementen, maar ook de goede voice acting, mooie muziek, leuke companions, crafting en ga zo maar door. Eigenlijk vind ik dit, ook al is het een andere game ja, toch veel leuker dan een Skyrim. Skyrim was ik best snel op uitgekeken.

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Goed om te horen! Ben ook geen huge fantasy of verhaallijn liefhebber. De schaal, rpg en gameplay elementen spreken me vooral aan. Ik ben benieuwd, met de kerst kan ik waarschijnlijk ook los.

19. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Persoonlijk zou ik ook eerst deeltje 1 en 2 spelen voordat je deze game speelt, geeft de game zoveel meer inhoud. Ik heb ze ook voor de release nog even snel eens uitgespeeld allebei.

20. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Als ik nog de oude consoles had, had ik dat wellicht nog gedaan ja. Maar ik ga niet speciaal voor die 2 games weer een oude console kopen. Jammer maar het is nou ook weer een heel groot probleem voor mij. Begeven moment was ik gewoon klaar met de oude consoles en werd het tijd voor de PS4:)

Wat dat betreft blijft het altijd wel jammer dat consoles geen BC hebben. De PC heeft wat dat betreft altijd wel een pluspunt. Daar kan je ze altijd nog spelen ondanks dat de games al wat ouder zijn.

Deel Deze Pagina