FM5 [Finished] Eurocup Megane Trophy [AM] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 13 okt 2014.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Morgen is het jammer genoeg 'mijn beurt' om een race te missen.. Helaas

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik krijg trouwens geen popups meer in Tapatalk van geabonneerde topics... Offtopic ;-)

3. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Even opnieuw aanmelden... Heb ik ook even gehad.

4. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305

Opwarmronde max 100KM/U
    Vanaf bocht 16 af laten zakken naar 80KM/U tot de start finishlijn
    Inhalen pas toegestaan na passeren startlijn!​

5. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Rij vanavond niet mee natuurlijk, maar op de foto staat de startlijn vlak na de laatste bocht. Op FM5 is de startlijn pas aan het einde van de grid :):)

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoe was de race gegaan, gisteren? Heb ik veel gemist:'-(

7. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Iets met dashing trough the curbs....

Maak vanaaf wel ff een verslagje.

Kan wel vertellen dat de router van Menno in de 1e heat het begaf terwijl die op kop lag volgens mij.

En dat heat 2 de rijdende kerstbal heat 2 heeft gewonnen

8. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Totaal niet geoefend voor gisteren maar merkte met oefenen dat ik dicht achter Menno kon blijven,

Helaas leek dit in de kwalificatie niet te lukken (Menno ging ineens veel harder rijden!) maar toch de tijd kunnen rijden die met het oefenen ook lukte dus op positie nummer 5.

Start van Heat 1 ging weer prima, ik geloof dat ik Denvan nog wel heb aangetikt. Weet niet of dit geheel mijn fout was maar iedergeval excuses! Overal drukte en heb jou gewoon totaal over het hoofd gezien. Helaas viel Menno al snel in de race weg maar dat zorgde wel dat ik een plekje opschuifde naar nummer 4 dicht achter de nummer 3 & 2. Uiteraard wou ik die podiumfinish en dat lukte ook. Nova & Flavour waren druk in gevecht tot Nova een foutje maakte en rechtdoor schoot. Uiteindelijk achter Flavour kunnen eindigen op #3

Heat 2 dus 3e van achter mogen starten waardoor ik al wist niet hoog te gaan scoren. Moeilijk in te halen met deze wagens en het veld was aan elkaar gewaagd waardoor er niet veel secondes weggegeven werden. Dan maar ColdZero in de weg rijden! :+. Flink defensief gereden tot ronde 5 toen cold de pit indook. Had redelijk gat gecreëerd maar nadat ik de ronde erna ook de pit uit reed was Cold mij toch voorbij gekomen. Nog even aansluiting doordat cold & denvan voor mij flink in gevecht waren maar kon er niet voorbij. 6e geeindigd uiteindelijk.

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat is uiteindelijk (ongeveer) de poletijd geworden?

10. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    ik kwam met kwalificeren tot 2.17.3 net voor Asjemenou die 17.5 reed. Menno was te snel met 16.9 Tijdens de 1e heat kon ik redelijk in de buurt bij Menno blijven op 1-2 sec maar na 4 rondjes vloog zijn router eruit. Lag redelijk safe 1e en ook zo gefinished. 2e Heat achteraan starten was lastig. Reed in veel bochten wel naar mensen toe maar passeren was erg krap. Divimus hield me goed achter zich dus die kon ik alleen passeren in de pit. Daarna 3-4 rondjes met Denvan gevochten voor plek 5. Uiteindelijk in de laatste knik naar links voorbij kunnen steken omdat de volgende bochten naar rechts gingen al werd het nog erg spannend op de finish.

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    2:16.nogwat meen ik

12. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Als de punten van deze race en het klassement van deze cup is bijgewerkt, ga ik een poging doen om het FM5 klassement openbaar te maken. Daar komt een nieuw topic voor :)

13. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Helaas gaf mijn router het op. Vanavond een nieuwe ophalen. Mijn pole tijd was inderdaad 2:16,9. In Heat 1 werd de tijd verbeterd naar een 2:16,6xx. Ritme zat er lekker in. Helaas geen punten kunnen scoren. Klassement kan ik nu wel vergeten helaas. Op naar volgende week.

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mag je niet weer twee races weg doen dan?

15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120

Zie hier:

16. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    2 races mogen geschrapt worden, is nog niet aangepast in de OP wel vermeld in een post

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Érg jammer, en een indrukwekkende pace. Met oefenen zat ik rond 1:17.1xx met niet heel veel ruimte meer moet ik bekennen. Was niet genoeg voor pole geweest!

Op naar Le Mans, met een verse router!

18. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    ik reed ook rond 17.1 met 1 dirty ronde eronder maar veel harder kon ik niet. 16.6 haal ik nog echt niet. Ben benieuwd op LeMans hoe dicht het bij elkaar gaat liggen, met oefenen gister waren de verschillen niet groot

19. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Heb vakantie dus had vandaag al tijd de standings te maken! :) Bovenin flink verschoven door de afwezigheid van Tender. Zal ergens halverwege het seizoen een algemeen klassement maken met de 2 geschrapte races.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

Deel Deze Pagina