Ik heb enkel de singleplayer gespeeld en nog niet online (wegens dat het niet werkte), dat is toch genoeg voor ODST denk ik?
1000G vriend! Viel wel mee vond ik, maar deze achievement was echt kut: Vidmaster Challenge: Endure In Firefight, on any mission, passed the 4th Set on 4-player Heroic LIVE co-op. Ontgrendeld op 20-10-2009
ben benieuwd. Ben nu aan de laatste levels bezig in Halo 2. Dan heb ik al de campaigns solo op legendary gedaan. Nu de LASO campaign nog
Zijn al die achievo's bij jullie ook bugged? Heb verscheidene single player missies al 2x gedaan en ze staan in game soms wel soms niet unlocked. Ik krijg in ieder geval niet alle achievements!? Heb de MP nog steeds niet aangeraakt vanwege de problemen (wil de problemen niet zien, net als dat je vrouw niet wilt zien poepen). Maar ook bij de SP werkt alles dus nog niet echt. Alle achievo's halen is de helft van de fun voor mij.
Reach is denk ik toch wat groter om over te zetten dan ODST. De laatstgenoemde is toch een kleinere campaign, met een wat simpelere narrative. Sowieso, save the best for last.
ik heb inderdaad een paar achievements die niet unlocken. Echter staan deze achievements wel op 100%. Dit is geloof ik meer een Xbox bug dan een Halo bug toch? Had er laatst ook eentje in Halo die bugged was, maar een paar dagen later was die wel gewoon geunlocked.
Ik heb nog steeds regelmatig dat ik eruit wordt gekickt nadat het level is geladen, verder gaat het inmiddels wel wat beter.. Ja hoor tweemaal op rij nu
Same here. En daarnaast nog een paar private games online, maar geen echte MP games. Hoop dat het genoeg is voor ODST.
Ja staat gewoon open, zojuist uit de sp gekickt voor een nieuwe update van 3gb. Ben beniewt of het effect heeft..
heb zelf als goed is moderate nat, maar mijn lokalisatie staat wel op Amerika weet niet of dat verschil maakt. opzich werkt het gewoon bij mij. het nu is meer wachten op die ranking voor mij want mensen leaven te snel als ze verliezen
Locatie maakt niet uit mbt NAT. Ik zou het toch wel aanraden om even de je poorten op te zetten. Weet je iig zeker dat eventuele matchmaking problemen niet aan jou liggen.
Was imo niet bekend dat ze aan meerde Halo 2 anniversary maps werken. Relic is een big team map en daar heb ik niet zo veel aan.
Wel tof hoor dat er meer komen, want ik vond het nogal weinig zoals het nu was. En das jammer, aangezien ze echt prachtig zijn en ik met echt moeite die classic maps kan spelen. Yup graphics ho
Met 4 tegen 4 kwam die map toch ook wel regelmatig voorbij altijd. Vooral met team snipers vond ik het echt een heerlijke map Wel netjes dat ze steeds gratis dingen blijven toevoegen terwijl je in eerste instantie al waar voor je geld had en dan heb ik het even niet over die MM issues.