Oke lekker dan, de uitdaging was al klein maar nu ik ook nog met dit simpele Primeira Liga/BBVA team de div 1 met 8-1-1 heb gewonnen is de uitdaging er wel volledig van af. Die 2.3m die ik heb voelt dus echt aan als nutteloos geld aangezien ik ook met een 10k team de 'moeilijkste divisie' kan winnen..
Zoals je kunt zien een erg simpel team, 4 spelers zonder chemcards en geen enkele speler boven de 83 rating, Sweaty kan je dit team ook niet noemen aangezien Nani met 84 de hoogste pace heeft, bovendien ook geen Custom tactics of Player Instructions gebruikt, gewoon alles basic.
Maar het ergste is misschien nog wel dat dit gebeurt op de eerste Fifa waarin ik voor mijn gevoel gewoon totaal niet goed ben.
De speelstyle waarmee ik altijd al Fifa heb gespeeld is erg zwak op deze editie, altijd op gebalanceerd maar ik speel verdedigend voetbal met elke wedstrijd rond de 40/45% balbezit, en aangezien het verdedigen zo negatief veranderd is, is mijn speelstyle die ik never zal/kan aanpassen dus ook veel minder effectief, voor de rest ben ik dus ook niet zo'n gappie die bal op Barca style saai gaat rond spelen om een opening te zoeken, en ten slotte bak ik ook totaal niks van skillmoves. Eigenlijk speel ik gewoon het voetbal van waar ik van hou, aka the Chelsea playstyle, waar iedereen zo'n hekel aan het behalve ik natuurlijk.
Volgende Fifa mogen ze er van mij wel 20 divisies van maken, dan kom je tenminste alleen met echte Topteams in Divisie 1/2/3.
Laatst bewerkt: 21 dec 2014