Prima. Ik doe hem voor de eerste keer compleet. Dus iemand moet me even wegwijs maken Wie zit er in de dinsdagavond groep en hoelang kan het duren?
Ligt een beetje aan de wapens een 30'er met een van de volgende exotics en legendaries kan prima mee doen (Vex, Thorn, Suros, Icebreaker, Ghorn, fatebringer, VoC, Hezen Vengeance, Corrective Measure). Heb je daar wat van?
Hezen Vengenace heb ik. Red Death gaat ook richting max. Maar als dat niet genoeg is, vind ik het ook geen probleem om niet mee te gaan hoor.
even bounties doen dan voor die levels Het begin en middenstuk zijn gewoon prima te doen hoor. Red Death is voor crota wel handig mits je dan een goede sniper en rocket launcher meeneemt Ik vind prima. Nog 1 plekkie dan
@Maddmonkey M'n 'beste' sniper is degene die ik net krijg uit Vanguard pakketje, 274 dmg. Gezien m'n wapens niet bepaald super zijn, haak ik af. Wil zelf m'n steentje bijdragen. Toch bedankt.
Iemand hier ook nog een checkpoint vanaf Atheon op hard? En ook mensen die zin hebben om deze even mee te doen?
Wie o wie doet nog mee vanavond ? We hebben nu: @Ic3DFire @Raafie @Graveheart Ik en nog iemand niet van het forum 19.30-20.00 begintijd edit: Vol