[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat had ik dus. Na Skyhold unlocked te hebben, 1 of twee missies gedaan en daarna alle plekken gecleared. Begon met lvl 22 aan main quests maar dat ging zo makkelijk...vind het daarom jammer dat gebieden niet mee levellen

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je krijgt geen XP als het verschil groter is dan 3 levels. Dus ik zou alles afwerken ipv voor het laatst bewaren

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen exp als het verschil meer is als 5 levels. En voor quests en rifts enzo krijg je altijd xp.

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Normaal deed ik dat ook, maar ik wilde toch een keer verder gaan met de MQ aangezien ik ook al level 12 was. Ik merkte tijdens die Mage en Haven quest dat ik al volop overpowered was, maar nu heb ik wel een boel missies van de wartable in Haven die ik niet meer kan spelen. Beetje jammer dat ik daar later pas achterkwam. Ik ga denk ik een oudere save pakken en dan vanaf daar weer verder spelen. Om nou weer helemaal opnieuw te gaan beginnen:+

Dat vind ik idd ook jammer ja. Je bent al te gauw overpowered in dit spel.

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    921
    Gaan deze missies niet gewoon mee naar de wartable in Skyhold? Volgens mij wel toch?

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Niet alle missies.

http://dragonage.wikia.com/wiki/War_table

Ok het zijn er niet heeeeeel veel ofzo:+, maar ik wil ze wel allemaal gedaan hebben voordat
    Haven verrot gaat=(

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat valt dus best mee hoor. Normal enemies in de meeste gebieden scalen mee met jouw level. Alleen companion quests & main quest hebben vaste level ranges. Enige gebied waar ik structureel overlevelled was, was de exalted plains, daar had ik eerder naar toe gemoeten. En van de main quests kun je de level ranges op de wartable zien en dus besluiten te gaan als je in die range zit ...

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    In die tips die langskomen tijdens laden stond 3

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wat is een leuke character om mee te beginnen? Voor de mensen die Diablo 3 gespeeld hebben, de Monk was mijn favoriete class. Anders een Mage achtige class als dat een beetje goed werkt met de besturing. Is het over het algemeen leuker om melee te spelen of ranged?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn character is nu level 10 en ik ben bij de keuze nu van
    Mages of Templars
    . Ik ga nu ook echt eerst verder met de story. Heb een hele lijst aan quests in Hinterlands nog staan en in Storm Coast ook wat nog, maar uiteindelijk zijn het toch van die ''Kill bandits, loot body, etc'' achtige quests. En anders blijf ik er echt te lang hangen, plus ik heb Skyhold nog niet eens. :)

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yes! Unlockte net toen ik mijn 13de agent kreeg.:cool:
    Beter laat dan nooit.:+

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik blijf me verbazen over de enorme hoeveelheid content en afwisselende omgevingen in deze game na al 50 uur op de klok. Nu ook bij het gebied

Emprise du Lion,
    groot gebied dat helemaal bevroren is en waar het sneeuwt. Ook interessante lore met de red templars.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zeker als je dan aan DAII terugdenkt. Origins had nog een zeer nice afwisseling qua omgevingen, maar II was......bedroevend. :D

Ik vond BioWare na Mass Effect 2 al bergafwaarts gaan eerlijk gezegd. Zelf vond ik ME3 een grote tegenvaller, maar met Inquisition toont BioWare dat ze het nog steeds hebben. Gaaf hoor, zo'n diepgaande en immense RPG en dat uitgegeven door het 'evil' EA. I like!

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik dacht dat het vijf was, maar ws vergis ik me dan :)

15. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Allemaal prima te spelen voor een nieuweling. Moeilijkste class is de dual wield rogue, maar die is imo wel het tofste. Maak echt niet uit wat je kiest qua moeilijkheidsgraad, gezien je ook nog kan switchen met je party members. Op normal is alles makkelijk te doen met elke class.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Over richting het einde, wie het eerst aankomt bij de
    ... Sorrow. Wie hebben jullie laten drinken, Morrigan of jij zelf? Ik heb er voor gekozen zelf te drinken.

Overigens ook jammer dat je na het gevecht met Samson hem niet kunt looten ...

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Man wat kom je onderweg toch veel leesvoer tegen. De briefjes en korte berichten lees ik nog wel, maar soms kom je echt lappen tekst tegen. Lezen jullie dat allemaal? :)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb heel veel echt allemaal gelezen ja ...

Net de game uitgespeeld. 128u, Inquisition level 18, 110k op de bank, level 24 (party 23 ). What a ride! _O__O__O_ Echt een heerlijke game. Heeft best zijn fouten, maar die worden echt meer dan goed gemaakt door al wat de game goed doet. Lang geleden dat een game mij zo trok! Weet ik gelijk weer waarom ik game ;)

Had wel een vervelende bug tijdens de end fights, mijn party bleef rondjes om elkaar heen lopen en attackte niet. Heb alle damage bijna alleen moeten doen. Heb er een filmpje van gemaakt.

Over het einde
    Solas is dus de Elven Wolf god. Killed hij nu Flemeth? Of gaat zij zelf dood? Hij is vast de nieuwe Evil in DLC of in het vervolg!

Laat maar komen die DLC!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben even wat shit aan het verkopen en zie dat ik 'rare en unique' wapens heb zoals staves en swords, kan ik die gerust verkopen als ze gewoon qua stats weinig nog voorstellen? Ik verkoop liever iets niet te snel.

Oh en waar unlock ik die perk zodat ik meer bij me kan dragen?

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tuurlijk kun je rares/uniques verkopen als je al weer betere hebt. Ik heb niets anders gedaan de hele game. Elke keer bij terugkomst in Skyhold alles uitvierig bekijken en vergelijken en verkopen wat ik niet nodig heb. Vergeet niet alle party members te equippen, ook als gebruik je ze niet. Zie het als een soort kapstok :)

Die perks unlock je met de inquisition levels aan de war table!

Deel Deze Pagina