1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Homeland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hij kwam nog even bij Quinn langs in het begin ergens geloof ik.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Homeland = 24
    Peter Quinn = Jack Bauer

    USA embassy = CTU
    Die vage CIA dude = random 24 stylo mol

    Wel leipe plottwist. Maar Carrie, echt, please, anyone, al is het Haqqani himself, shoot her. Belt ze Quinn op dat ie t niet kan doen, wilt ze hem daarna persoonlijk zelf killen..8)
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Wat een matige aflevering na een topseizoen
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Flinke recap aan het doen, even S4 inhalen. Tof seizoen so far (ep 8 )
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    hele andere episode dan ik verwacht had. Wat voor video was zo belangrijk dan..?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Viel dit even heel hard tegen zeg. Na de final season episodes van de voorbije seizoenen was dit toch best wel...helemaal kut met peren...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt wat ik verwacht had maar toch best nice. Verder open einde etc. Toch wel een tof seizoen. Had er niet veel van verwacht eerst.
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Waddafak, tien top afleveringen en dan dit
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Defuq is dit voor season finale? Kutste seizoen ooit.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De video van Saul, dat die was ontvoerd. Het is niet ideaal dat die film wordt gepubliceerd. Oud CIA chef in de handen van terroristen
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Beste seizoen.. maar een 'raar' einde.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Beste seizoen? Twee of drie geweldige afleveringen, maar de eerste zeven ofzo waren echt retesaai. De finale is ook helemaal kut. Jammer...
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    5 uitstekende afleveringen idd. 7 t/m 11. Compleet verneukte finale.
     
    Cookie vindt dit leuk.
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zojuist S04E08 gekeken. Bizar spannend ineens. Godverdomme, wat is dit toch een fenomenaal goede serie.

    .. en nu de dag erna 9 en 10. Wow.

    al die mensen dood, pfff.. Quinn is wel een baas though
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2015
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Laat de laatste twee eps maar zitten
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom had ik episode 11 moeten laten zitten? Geweldige (frustrerende) aflevering weer met geweldig eind. _O_

    Episode 12 daarentegen.. :'-(

    [​IMG]

    Nee, echt. What the fucking fuck?!

    De hele serie gaat zwaar gedetailleerd en het hele verhaal wordt sterk neergezet. De episodes van 6 t/m 11 waren godsgruwelijk sterk, ik zat full-time helemaal aangespannen op het puntje van de bank. Zoveel spanning, zoveel plot twists. En dan begin EP12 en zijn Carrie en Quinn 'gewoon' ineens al uit Islamabad en terug in Amerika. Alsof er niets gebeurd is. Alles gaat ineens in een sneltrein, alle 11 episodes daarvoor worden binnen 5 minuten compleet vergeten. Plus, ineens komt er allemaal irrelevante sentimentele bullshit eromheen. Serieus, die plotselinge verhaallijn met moeder en halfbroer neemt een half uur van de tijd in beslag. En er is niemand die blij wordt van die shit. Alsof iedere episode gemaakt is door Peter Quinn, baas van beroep, himself en de laatste ep ineens gemaakt is door één of andere geestelijk instabiele vrouw die sentimentele bullshit wilt. Oh wacht, Carrie dus.

    Nope, Homeland slaat compleet de plank mis met de laatste aflevering. Het hele seizoen draait om die missie en in de laatste aflevering is dat ineens allemaal achter de rug. Volledige focus om alle losse eindjes vast te breien, wat shit voor te bereiden op seizoen 5 en lekker met een cliffhanger te eindigen.

    De teleurstelling is enorm..
     
    Reckuuza, hayabusa halo en Cookie vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ep11 was nog prima te doen
    FUCKING QUINN BAADAAAASSSSSS CARRIE CALLING: ''WHAT THE FFUUUUUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKKKKK ARE YOU DOING?!?!?! MOOVE THE FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK AWAY''

    Ep 12 bestaat niet.
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De aflevering was ook voor een groot deel bedoeld als eerbetoon aan acteur James Rebhorn (Carrie's vader) die vorig jaar dus is overleden.

    Dat is natuurlijk op zich prima, maar om nu zo je seizoen af te sluiten. Ik ben op een gegeven moment ook maar stukken gaan skippen wanneer die baby of Carrie's moeder weer in beeld kwamen.

    Kortste Homeland ep ooit. :+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet zeggen dat ik heel seizoen 4 niet zo bijzonder vind. Had er veel goeds over gehoord dus snel maar restje seizoen 3 gekeken en seizoen 4 gestart. Na een paar eps begon het me eigenlijk al te vervelen maar in XBMC was met name ep 8 heel hoog qua rating (weet niet waar die ratings vandaan komen, denk van TVrage of tvdb of imdb ofzo) , de eps daarvoor was allemaal 6,7,6 etc maar 8 had een 9 dus toch maar even doorgezet. Ik verwachte echt een epische aflevering met veel dooien en geweldige plottwists maar er gebeurt gewoon amper wat.

    Als ik dan hoor dat het seizoen ook nog met een sisser afloopt ben ik er eigenlijk alweer klaar mee
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2015
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pfffffffff
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina