Mja, ik heb alle 5 de episodes wel met plezier gespeeld. De eerste episode is ijzersterk, maar om heel eerlijk te zijn halen de rest van de episodes dat niveau niet meer. De Telltale games draaien puur om het verhaal en op dat vlak vond ik het wat tegenvallen. Ik weet niet hoe duur die nu is. Voor een paar euro zal je geen miskoop hebben. De characters en de setting vond ik wel erg leuk.
Wat mij betreft absoluut ja! Lees of kijk even een review, Quicklook of filmpje en je weet snel genoeg of het iets voor je is. Tot nog toe aardig in kunnen houden trouwens Alleen Spelunky, Terraria en Transistor gekocht.
Ik heb pas 3,50 euro uitgegeven. Ik heb al genoeg games op mijn PC en PS4. Al die games kopen en niet spelen, daar stop ik mee. Uiteindelijk kom je erachter dat je ze toch niet gaat spelen, dan kan je beter het geld bewaren.
Steam shop in game kopen doet het bij mij niet. Ik speel FM 2013, hebben jullie ook dergelijke problemen?
De enige game die ik wilde hebben heb ik nu gekocht: Valkyria Chronicles voor 5 euro. Voor de rest laat ik de sale aan me voorbij gaan.
Met iedere game die je speelt unlock je altijd van die plaatjes. Die verkoop ik dan altijd. Met de opbrengst heb ik The Legend of Korra gekocht.
Ja ja, ik laat het geld flink rollen Nee, maar ik heb inderdaad geen geld. Alles wat ik verdien moet richting de studie en dat gaat ook voor geen meter. Dus ik moet een beetje creatief zijn voor een nieuwe game.