[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Awesome ! Inderdaad die kerel is echt wel wat waart. Maar super vet dat je een legend in je pack krijgt!

Siemenn vindt dit leuk.
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Had ik net m'n team in gedachten, krijg ik Effenberg in een pakje. Sjongejonge, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, want dat team kan nu tien keer beter :+. Kan nu naar een team kijken voor een miljoen i.p.v. 500k. :D

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zou die legend gewoon houden en daar je team omheen bouwen? Stats zijn niet slecht voor een CAM.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is m'n tweede account, dus verkoop hem sowieso. Daarnaast: legends zijn overpriced IMO. Voor datzelfde geld kan je veel betere spelers halen. ;)

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt heb je gelijk in maar toch. Wel een Legend kaart haha.

Is dit misschien wat? http://www.futhead.com/15/squads/13289323/

Ben flink aan het rond kijken. Wil geen Hybrid, Serie A, Bundesliga en Barclay al gehad dus zoek wat anders. Max prijs is nu 110K. ( Kon het niet laten pack te kopen helaas haha )

6. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje zal if de gea nog gaan stijgen?
    Of kan ik hem nu beter gaan verkope?

7. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit waren mijn statistieken niet echt om naar over naarhuis te schrijven
    mischien dat ik maar dingen moet gaan aanpassen

Ratings
    • Overall Player Rating
      B+
    • Goal Difference Rating
      B-

Possession (46)
    You will probably have more possession than this player. Try to impose your will on the game with lots of short sharp passes.
    Passing (6:cool:
    This player is not very good at passing the ball. They take a lot of high risk passes. Try to intercept and hit them fast on the counter.

Match Record
    • Wins
      114 (39%)
    • Losses
      119 (41%)
    • Draws
      56 (19%)

Seasons played30
    Titles won6
    Promotions7
    Relegations5
    Best Points18

Futscope Copyright 2014 - FIFA 15 and all FIFA assets property of EA Sports. Privacy Policy

Laatst bewerkt: 22 dec 2014
  8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Lage balbezit is de shit! Je hebt niks aan hoge balbezit, je moet gewoon snel die bal naar voren spelen en het doel in rossen. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan het voetbal van Barca, eindeloos tikken en tikken en tikken, doe mij maar Real, dat is pas voetbal!

brambino12 vindt dit leuk.
  9. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is waar haha maar meeste wat ik moet gaan leren is van sprintknop af te blijven haha

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tot dusver kom ik tot dit team:

Ongeveer 750k + (IF) Benatia. Dus nog flinke speling, aangezien ik nu 1.1 miljoen heb.

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Waar kan je die ratings vinden? Kan ze wel van andere vinden maar niet van mezelf.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb je advies opgevolgd. Ben voor BBVA gegaan. Wel andere opstelling en wat mannetjes: http://www.futhead.com/15/squads/13298755/

Net gemaakt nu nog 2.5k over haha. Zat te twijfelen tussen Feghouli of Vela op RW. Had nog wat coins over dus denk zet Feghouli erin haha. Ben benieuwd hoe het speelt. Middeveld is net wat trager maar denk niet dat ze er makkelijk doorheen zullen komen.

Robinxb360 vindt dit leuk.
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iemand hier die IF Shaqiri heeft geprobeerd als ST of CF? Heeft heerlijke stats voor een false 9 (CF in 433-5), maar wel heel klein en 'maar' 79 finishing.

14. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Cazorla IF lijkt mij perfect voor false 9 CF, ik wacht alleen even tot kerst met hem kopen om wat te besparen.

Dan iets als dit team als tweede team maken. Denk alleen IF Ivanovic op rb en met IF Benatia ipv Hummels en dan Reina op goal.

15. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou denk ik kiezen voor Yaya Touré ipv Fabregas en dan op RB spelen met Zabaleta.

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb zelf ook zo'n soort team gehad alleen 433 liga bbva functioneerde voor mij totaal niet. Heb nu een B 4222 team met oa Vela in de spits (7chem) en Jese als CAM :p

17. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit is mijn team nou ben nog aan het rondkijken om mischien op een paar plekken nog te veranderen.
    En hoe kan het dat sommige die ballen zo hard kunnen knallen op x box one en hoe ze ze er af en toe in krullen niet normaal.
    http://www.futhead.com/15/squads/13361983/

18. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en hebben jullie een goed pace team want verlies zoveel van zulke ploegen je word er gek van grrrr

19. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Of je gaat gewoon met dat team voetballen, IF Clichy ipv Filipe Luis & Khedira ipv Modric. Mag je eigenlijk niet mee verliezen. ;)

20. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee ik weet het ik weet niet wat het is mischien dat ik teveel druk uitoefen ofzo.
    Maar met die gasten die lopen je af en toe zo weg is gewoon niet normaal ,
    EN hoe keept de gea?wat vind courtouis kwa uitpasen niet goed

Deel Deze Pagina