Gewoon gay deze raid is niet leuk als je gaat cheesen. Atheon had veel meer wipe bugs en daarom probeerde ik het daar ook wel een weekje lang. Verschil zit hem er ook in dat bij vog we de mechanics gewoon al wisten. Nu heb je vanaf het begin al de helft die het niet redt zonder te cheesen mocht het gefixt worden, zullen die nooit de hard raid gaan halen.
Hij ging helemaal uit z'n dak man. Bizar gewoon. Goh, zou wat zijn als ik die Gjal krijg, of niet dan? *poef*
Je hebt ook gelijk hoor! Daarom wil ik hem vanavond ook doen. Heb echter de komende avonden weinig tijd om de raid compleet te doen... baby nummer 2 enzo @bulletproof010 , mooi man die Gjalla. Ga je die gebruiken vanavond?
Fuck off... "Ik heb echt nooooit geluk in dit spel hoor. Ik denk dat ik vervloekt ben." Jij doet niet meer mee. Ga maar lekker solo crota doen nu ofzo
Arme jongen Ik had een exotic leg armor voor m'n Titan nu kan ik nog meer mensen tegen de kop aan schoppen!
Speel al sinds release en nog steeds geen - Gjallarhorn - Icebreaker - Fatebringer - Vex Mythoclast Toen ze beide bij Xur te koop waren, was ik er helaas niet... Tig keer de raid op hard gedaan en kreeg voornamelijk shaders en de tering Found Verdict. Destiny haat mij ;-)
Meen je dit nou.. wauw! dit maakt me nog meer depressief, wacht al zo lang op een gjallarhorn maar hij valt nooit.
Ach. Vanochtend/vanmiddag met Hybrid, graveheart, thiez en waldini 3 keer gedaan en alleen Hybrid kreeg een keer mida. Verder waren het coins, shards of schijtwapens die in de prullenbak vliegen. Sinds die grote update is er voor mij alleen nog maar voidfang gevallen vorige week. Dat is pas een dikke trol. Heb dat vest pas 7 keer gehad ofzo