1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Fucking triest eigenlijk.

    Ja wel een reeel bod plaatsen boven de 2000 euro. Kom op gast|:- En dan heb je ook nog mensen die er 6000 euro voor willen.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, vragen staat vrij natuurlijk. Als niemand dat ervoor betaald, gaan ze vanzelf wel een keertje zakken.
    We kunnen alleen maar hopen dat niemand zo dom is om er zoveel voor te betalen...maar ja, je hebt overal gekken voor helaas.

    Drake kan natuurlijk ook makkelijk zonder voor lul te lopen.;)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind het allemaal niets en laat mooi mijn zwarte PS4 staan. Staat prima bij mijn interieur! Begrijp echter wel dat mensen op dit soort edities azen en ook wel tof dat ze er zijn. Toch een hoop verschillende PS4's nu in omloop!
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet iemand nog goeie stick covers voor m'n ps4 controller.

    Graag een Nederlandse site.
    Heb al zitten kijken maar het meeste blijkt troep te zijn( volgens reviews)
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb al verschillende stick covers gehad, allemaal niks. Ik heb er toen Xbox One stickjes op gemonteerd, en dat is echt een geweldige combi.
    Hier moet je dan wel de controller voor uit elkaar halen, maar dit lukt mijn oma nog.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Via dealextreme zeer goedkoop te halen....

    ;-)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vandaag de Xbox One thumbsticks ontvangen en heb ze gelijk in de DS4 gemonteerd. Geen problemen of wat dan ook bij installatie :) is wel even wennen want de sticks zijn wat hoger maar speelt verder heel lekker wegp
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn caps heb ik gewoon bij Bol besteld. Lang mee gewacht omdat ik geen zin in verzendkosten had en er dus iets bij moest.:+
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Niet de caps van Hama pakken, die maken je duimen kapot.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tevreden? Linkje?

    @rest: wordt de controler niet te hoog van x1 sticks?
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hij word een paar milimeter hoger maar daar wen je heel snel aan. Ik had het eigenlijk vrijwel meteen al onder de knie. Uuuh duim.

    Die heb ik ook gehad. Zelfde als de Hama. Ik vond die erg prikken in mn duimen. Zeer irritant wanneer je ze steeds hard moet indrukken om te rennen in FPS games bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2014
  14. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmm ga ik dan ook maar even checken.
    Vind die sticks van de xone ook idd fijner.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Deze moeten je net liggen met al die puntjes erin. Vind ze zelf niet zo fijn.

    De xbox one sticks daarentegen zijn erg fijn, alleen moet je zelf wel de sticks vervangen ;-) Heb het zelf 2x met succes gedaan. Het voordeel van de Xbox one sticks is de grip aan de zijkanten en de hogere ligging waardoor je marginaal dus meer afstand hebt en beweegruimte. Dit zorgt er ook voor dat je meer uiterst links, rechts, boven.... je snapt het wel kan bewegen...

    Ik zou zeggen, neem de risico en ga voor de Xbox one sticks. Goedkoop te halen bij dealextreme, in diverse kleuren en je bent 10 minuten bezig met je controller, daarna heb je elke keer plezier ervan.
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Laatst bewerkt: 6 jan 2015
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Niets bestellen daar! Het is een oplichters site.

    www.dixons.nl is de enige legitieme site van Dixons.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]
    Sick. Wel mooi dat Sony het niet in eigen zak steekt.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    PlayStation, meet Spotify
    PlayStation Music, with Spotify as the exclusive partner, launches soon
    Hello everyone! I’m thrilled today to introduce a new music destination called PlayStation Music, with Spotify as the exclusive partner. We’ve partnered with our friends at Spotify to bring its award-winning digital music service to PlayStation Network this spring in 41 markets around the world.

    We know how important music is to our community of gamers, and this partnership combines the best in music with the best in gaming. PlayStation Network users will enjoy the convenience of linking your accounts to Spotify, making it easy to sign-up with your existing ID and subscribe to Spotify’s Premium service.

    [​IMG]

    You can also use Spotify while playing games on PS4, enabling you to soundtrack your gaming sessions with your favorite songs in the background. Want something heavy and rocking for an intense Destiny Raid? How about some old school hip hop while taking to the pitch in FIFA? With more than 30 million songs and 1.5 billion playlists, Spotify on PlayStation Music has it covered.

    As we get closer to launch we look forward to telling you about some of the other great features that will be available exclusively through Spotify on PlayStation Music.

    The new service will launch initially on PS4 and PS3, as well as Xperia smartphones and tablets. You’ll of course be able to listen to your favorite playlists – including existing playlists from current Spotify users as well as Spotify curated playlists – and enjoy the service on all of Spotify’s supported devices.

    Prior to the launch of Spotify on PlayStation Music, the Music Unlimited service will close in all 19 countries on 29th March 2015. Nearly all of these countries will be among the 41 markets where PlayStation Music featuring Spotify will be available at launch, including the UK, France, Germany, Spain and Italy. From 28th February 2015, Music Unlimited users with active subscriptions will receive free access to Music Unlimited through 29th March 2015.

    :cool:
     
    AnubisNefer en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wilde net poste :p

    Maar is echt goed nieuws. Eindelijk de fifa soundtrack vervangen :D
     

Deel Deze Pagina