[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heb het een beetje voor je omgegooid om de King Seydou in je team te verwerken.

Over de aanpassingen t.o.v van jou team:

Seydou Doumbia in de spits_O_, toelichting lijkt me niet nodig;)

IF Tosic > Hulk

Verder heb je met Inan-Melo-Matic een erg stug middenveld om tegen te spelen, maar ook hebben ze alledrie 80+ Short en Long passing en ook goeie longshots.
    Op het oog een erg verdedigend middenveld, maar ook in aanvallend opzicht erg goed, het enige wat je niet moet doen is met de bal op avontuur gaan met deze spelers, daarvoor heb je de voorste 3 ;)

Ten slotte een Standaard onpasseerbare BPL verdediging, en met Petr op doel zit je altijd goed ;)

Laatst bewerkt: 24 dec 2014
    Siemenn vindt dit leuk.
  2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Heuy 1k posts!

Na bijna 4 jaar :+

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Tuurlijk, als iemand van me wint omdat ie beter is prima. Maar hij was dus helemaal niet beter, ik had veel meer (goede) kansen. Alle 4 zijn doelpunten kwamen van een diepe bal op Pelé. En prima, pelé is dan ook wel de beste speler ter wereld geweest maar hij is ook gewoon niet van de bal te zetten. Dus ik vind het niet erg om te verliezen, maar dus wel op zo'n manier. En dan is het natuurlijk nog iets erger dat ie zo'n team had en dat ik gewoon de betere was...

4. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Leuk team, maar wilde BPL eigenlijk vermijden en ook het liefst met Vidal spelen

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Kreeg van EA een pakje met 12 items - all rare. Weidenfeller beste speler +4000 coins. Niet verkeerd :) Kan die spelers toch niet verhandelen.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je controlerend en meer in balbezit wilt gaan spelen, zou ik eerder een 4-3-3(2) aanraden. Ik vond zelf dat 4-3-2-1 een enorme counteropstelling was, waarbij het middenveld nogal rommelig is.

Paar teams met sterke, dribbelende tanks in de spits:

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Die heeft iedereen gehad. :D Had gisteren ook de 2 FUTmas toernooien (offline & online) ff gewonnen. Offline krijg je 12 zeldzame gouden spelers untradeable. En online krijg je een untradeable mega pack van 30 items, waarvan 26 goud en 18 zeldzaam. Ook gewoon bruikbare verdedigers als Koscielny uit gehaald.

8. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Haha zal straks wel even invullen :thumbs:

Edit: Je hebt er weer een stem bij ;)

Laatst bewerkt: 24 dec 2014
    Siemenn vindt dit leuk.
  9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja ik snap dat iedereen die kreeg haha, maar vond het opzich wel een flex pakje!

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  11. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Had hem net al gezien. Die Griezmann, Lacazette, Vidal & Silva zullen bizar goed zijn. Had stiekem wel hoop voor IF Depay met beslissende goal tegen Feyenoord en 2 op zondag.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  13. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nooit pack luck. Had dit jaar tot nu toe alleen Toure die wat waard is. Gisteren tien van die 'speciale' pakjes geopend en ik kreeg voor het eerst een legend. Jay-Jay Okocha :).

Meteen een team gebouwd om hem heen. Misschien iemand met betere suggesties. Wil sowieso Emenike IF in mijn team. Formatie maakt niet veel uit. Budget 2 miljoen tot 2.5 miljoen.

14. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Sneijder valt toch tegen op LW, dus maar alles omgooien.
    Iemand een tip voor een team van ongeveer 400k, wil zelf mn stats een beetje ophalen (meer balbezit en betere passing) en natuurlijk nooit meer mijn internetverbinding kwijt raken.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zelf zou ik eerder voor dat tweede team gaan, want:
    Costa > Remy
    Middenveld is gebalanseerder bij een 433 beter dan bij een 4321 IMO
    Centrum achterin is véél beter, maar backs zijn wel minder snel.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wtf? Is het normaal dat je 2x een Mega Pack krijgt als je 2x dat Kerstmis toernooi online wint?

17. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Speel al een tijdje niet meer, maar toch maar even kerstpakje geopend: Suarez. Jammer dat hij niet te verkopen is =(.

18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Iemand enig idee of en wanneer er 50of 100k packs komen?Heb nog 1100 fifacoins net de andere 1100 opgemaakt had ik alleen Torres,schijtzooi

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die 100k packs mogen van mij zo snel mogelijk komen. Crash is nog niet begonnen namelijk...

20. brambino12

Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina