Murasaki Baby is uit, met 20% PS+ korting. (9,99 zonder korting, 7,99 met korting) https://store.sonyentertainmentnetw...baby/cid=EP9000-PCSF00435_00-MURASAKIBABY0000 Even de demo downloaden.
Ben aan het twijfelen over Vib Ribbon. Heeft me altijd al een leuke game geleken, maar ja... voelt ie inmiddels outdated aan? Is het echt leuk?
Goede vraag, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Toen hij net uit kwam heb ik ook al zitten twijfelen. Ik heb nog altijd by far het meeste Hatsune Miku gespeeld op de Vita. Ik ben dan ook benieuwd naar het vervolg.
Dat Luftrausers is nog best een leuke game. Ben er niet zo goed in, en de controls zijn even wennen maar die ga ik zeker vaker opstarten
BUMP Pfff gisteren een keer NFS Most Wanted gespeeld op de Vita. Gelukkig heb ik hem gratis weten te ontvangen door middel van die EA actie, want was het spel na 5-6 minuten al beu. Die besturing... wat is dat in hemelsnaam???! Daarna meteen de demo van Sonic Racing gedownload en werd toch aangenaam verrast. Ik denk dat ik die maar eens ga toevoegen aan mijn collectie. Hebben mensen hier enige ervaring met Sonic Racing?
Sonic Racing is een erg leuke game. Ook op de Vita met plezier gespeeld. Wel een wat lastige career mode, maar goed. Dat mag de pret niet drukken. Geen idee trouwens of er nog mensen online zijn. NFS Most Wanted vond ik heel leuk op de PS3, maar op de Vita leek er toch te veel...anders te zijn. Jammer. Grafisch had er hoe dan ook meer ingezeten. Gelukkig kostte het me niks.
Pfff ik snap echt niet dat die Most Wanted voor de Vita alsnog zulke hoge cijfers heeft weten te behalen. Het stuurt echt voor geen meter! Ik zal het nog een keer een kans proberen te geven, maar ik richt me toch maar op andere games. Btw, wel nice dat Resident Evil Revelations 2 voor de Vita is aangekondigd. Hopelijk wordt het een goede port en komen er wat meer van zulke games uit. In feite is er in dit jaar geen enkele grote blockbuster titel voor de Vita uitgekomen, schandalig. Killzone Mercenary is geloof ik de laatste?
Ja, ik denk gezien Sony's recente verandering van strategie van mobiele telefoons naar playstation, dat er weer wat leven komt voor de vita. Denk in 2016 weer een AAA (laten we zo zeggen; ik hoop het) Edit hier nog ff dat stukje: http://www.vg247.com/2014/11/26/sony-comes-to-senses-at-last-admits-playstation-is-going-to-save-it/ Sent from my iPhone using Tapatalk
Afgezien van de AAA-titels, welke action of adventure met een dergelijke realistische sfeer zijn noemenswaardig om voor de vita te kopen? Voorkeur gaat naar shooters.
Die Jetpack Joyride Deluxe loopt wel vaak vast zeg En dan natuurlijk ook een keer toen ik druk bezig was een highscore neer te zetten
Was al bang dat hij niet meer zou komen, maar dan nu toch een launch trailer, deze wil ik zo graag op de Vita, voorlopig is er alleen een release date voor IOS van 23 april.
Heb de anime niet gezien, dus ik laat me verrassen. Ben erg benieuwd! Iemand die al begonnen is? Edit: Niemand? @UpInSmoke0611 Ben jij niet ook van de VN's?