Nope helaas zijn beide "gewoon"gehacked. Was ook al eerder deze week aangekodigd dat het zou gebeuren
Ik had je een maand geleden kunnen zeggen dat de netwerken last zouden hebben met Kerst. Hebben die lizards bewijs dat zij het hebben gedaan, of zitten ze gewoon interessant te doen door te claimen dat ze een netwerk op de drukste dag van het jaar plat hebben gekregen Misschien dat ze het wel hebben gedaan, maar het is niet bepaald een prestatie met kerst.
Ik mag toch hopen dat het niet een usage probleem is. En die LS boys moeten eens snel kalkoen gaan eten !
http://www.nu.nl/games/3961560/kim-dotcom-stopt-ddos-aanval-xbox-live-en-playstation-network.html whut??
Was er laatst ook niet een groep die beweerde lizard squad opgerolt te hebben? Dikke bullshit ook dus.
Verwacht daar niet teveel van Die gun is totaal onbruikbaar voor vijanden rond je eigen level Maar wel grappig om mee aan te klooien in patrol ofzo Hij voelt alsof hij gemaakt is voor fanatieke CoD quickscopers
Daar is Icebreaker gegarandeerd 20x beter voor Maar het is idd wel een leuk hebbedingetje en ik denk dat ze ook nog wat zoekende zijn hoe ze m moeten balanceren Krijgt vast nog wel een buff