Gewoon blijven proberen, ik moest ook 20x connecten voor ik er door kwam. Eenmaal erin was het wel stabiel En ja , xur verkoopt hawkmoon upgrade
Oke gaaf! Die wil ik echt graag. Ik kom niet eens op PSN, of heb jij gewoon Destiny opgestart en vanuit daar elke keer geprobeerd te joinen? Of kwam jij wel meteen op Psn?
Psn ligt er nu echt weer af. Zie niet eens friends online en heb destiny 60x opnieuw opgestart. Gaat em echt niet worden...
Hmm, zal weg gebied, en of verbinding specifiek zijn? Ken er 3 met upc die er niet op komen, maar de ander weer wel. Ben zelf nog niet uitgelogd. Heb hem lekker in orbit gehangen en de ps4 aan laten staan....
Microsoft heeft maatregelen getroffen tegen Lizard Squad en hun DDOS. Alles werkt tot nu toe nog. Nu hebben de losers het op PSN gemunt. Is inderdaad offline.
Die sunbreakers van de warlock, is het een aanrader om die upgrade te kopen? Ben nu een warlock aan het levelen maar heb die sunbreakers nog niet gebruikt. Of zeg je van laat maar mooi liggen?
Heb je beide subclasses fully upgraded? Sunbreakers, naam zegt het al... Sun..... Dus voor de sunsinger. Mocht je daarmee spelen, is het best een leuke gauntlet. Als je genoeg Coins hebt, zou ik het doen. Maar met een Exotic helmet kan je hoger level worden dacht ik..... En aangezien je maar 1 Exotic kan equippen, zou ik altijd voor de helm gaan. Maar van alles hebben Incl de random stats van je gear is ook prima. He je voor elke situatie wel wat. Doe het gewoon.
Die claws zijn meer melee based.... In Pve, strikes, raids heb ik liever mijn grenades ;-) Enige voordeel is dat de claws voor beide subclasses is te gebruiken.
Ehm. Voidwalker kan je zo instellen dat kills helpen voor nova bom. Sunsinger kan 2 keer een schild krijgen. Beter dan 1 granaat die iets langer blijft liggen.
Waarschijnlijk slecht nieuws voor de PSN gebruikers hier... Volgend Lizard Squad zijn de DNS servers van PSN/Sony "fried". Juist, compleet naar de neuk dus. Gaat volgens bronnen wel een tijd duren voordat weer up is. Aanvallen zijn na deze melding gelijk gestopt... Oei
Wou idd vanavond even spelen, maar geen van mijn games kon opstarten. XBL lag dus ook weer gedeeltelijk plat (ik zag wel mensen die aan het spelen waren). Verder kon ik ook gewoon een GTA V update binnenhalen, maar opstarten kon niet. Network error, aan MS kant. Ik hoop dat ze de kindjes van LS opsporen en opsluiten op een onbewoond eiland zonder enige vorm van techniek . Schijtziek wordt je er van, Microsoft en Sony zijn helaas ook nog kansloos tegen dit soort aanvallen