[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    God wat heb je toch altijd lekker veel aan dit soort berichten....

Rare's Mystery Game Will Push The Limits of UE4, it's uniquely Rare.[/quote]

http://www.gamnesia.com/news/rares-mystery-game-will-push-the-limits-of-unreal-engine-4#.VJ5n9P8KcA

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beter pushen ze design limits en niet engine...

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Maar daarnaast ook dat woordje 'unique', dan heb ik al zoiets van....oh boy. Vast weer een game waar niemand op zit te wachten. Een nieuwe Conker, Banjo of zelfs Kameo zeg ik.

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Op alle 3 zit ik toch wel te wachten :p

Maar wat verwacht jezelf? Alle bedrijven / uitgevers maken natuurlijk nieuwtjes waar hun creatie iets bijzonders doet, geef mij nu gewoon maar een magische (kleurrijke) Rare game waar ik van kan genieten. (Aangezien Fable: Legends een ander soort fabeltje gaat worden en meer de D&D kant uitgaat, een digitale versie dan)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zou Microsoft eindelijk weer eens een toffe 3D platformer geven. Iets wat Sony verdomme helaas ook niet meer heeft. Dat hadden ze met Jak and Daxter en nu komen er alleen nog maar Uncharted games uit en TLOU. Geweldige games hoor, maar ik zou best even iets anders willen zien dan Uncharted. Terugkeer van J&D.

Ben het met je eens over Fable ook. Eindelijk een Fable zonder Molyneux en gelijk ziet het er best heel nice uit, maar het is niet een singleplayer RPG. Doodzonde.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op de PS4 zijn ze in ieder geval nog bezig met Ratchet and Clank, waar ik wel blij mee ben. Maar het blijft eeuwig zonde dat er helemaal niets wordt gedaan met Jak and Daxter, mijn favoriete reeks uit het Playstation 2 tijdperk. En Microsoft heeft geweldige licenties, zoals inderdaad Conker, Banjo en Kameo, en daar doen ze ook helemaal niets mee. Zonde.

En Rare is tegenwoordig een lachertje. Hele hoge pieken gehad op de SNES en de N64, maar na Kameo en Viva Pinata zijn ze in een dramatische neerwaartse spiraal terechtgekomen. Sinds 2006 geen normale game meer van ze gezien. Maar goed, misschien zijn er wat personele wijzigingen geweest en kan het weer uitgroeien tot een studio met de faam van vroeger.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt het op 2 manieren zien, had het er toevallig nog over met Graveheart, Fable is voor veel mensen (ook voor mij) gewoon een speelbaar sprookje waar jij de held bent en het opneemt tegen de slechterik. Een magisch riddersprookje zoals deel 1 zou ik geweldig vinden en ook direct kopen... (zie Fable maar als gewoon een sprookjesverhaal)

Nu maken ze met Fable Legends meer een digitale D&D game wat ook weer tof is met de hele Fable setting, echter willen veel mensen toch echt een nieuwe Fable. Toch ben ik erg benieuwd naar Legends aangezien ze met een echte beta test bezig zijn om de game heel goed te balancen. Ik ben vooral benieuwd of de game uberhaupt tof gaat zijn als je hem alleen gaat spelen.

Rare maakt volgens mij prima Kinect games ... al zit daar de fanatiek gamer niet meer op te wachten, dus ik hoop dat ze iets tofs gaan doen met 1 van hun oudere games (grabbed by the ghoulies zou ik ook erg tof vinden) maar waarschijnlijk zal het wel Battletoads gaan worden aangezien ze volgens mij die licentie hebben geupdate. (zie ook Killer Instinct & Phantom Dust)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Rare is uberhaupt Rare niet meer. Volgens mij werken er nog hoogstens 10 personen uit de topperiode.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    + platformgames zijn dood.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Battletoads is inderdaad heel goed mogelijk. Jaren geleden zou ik dat tof hebben gevonden, maar vandaag de dag kan ik niet heel erg enthousiast meer worden van een Beat em Up. Ik ben van mening dat een platformer zoals BK, Conker en Kameo echt nog wel zouden kunnen werken. Aan de andere kant...als Nintendo dat ook al zelfs opgegeven lijkt te hebben......lijkt het er inderdaad op dat dat soort platformers gewoon dood zijn helaas.

Ik had ook absoluut liever een normale Fable gezien, want het ziet er qua stijl leuk, grafisch netjes en de combat lijkt ook fun. Wie weet hierna een echte Fable 4. Maar ja, wat betreft Rare nog even, een game die alles uit de UE4 haalt en is dan misschien een beat em up vind ik zelf een beetje een waste.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht dat we toch nog een echte nieuwe Fable krijgen, al lijkt Fable Legends me wel een leuk uitstapje om met vrienden te spelen. (mits het genoeg replay value heeft)

12. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
  13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    DDoS service op hun service gebruiken!

Maar blijft gaar dat gebeuren.

14. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    PlayStation Now Subscription Program: All The Details

You’ve been able to rent games through PlayStation Now for several months now, but many of you have asked –- what about a subscription? I’m pleased to announce that starting January 13th, we’ll launch a subscription service for PlayStation Now that will provide instant and unlimited access to a catalog of more than 100 PS3 games. And since you’re using PlayStation Now, you can enjoy the freedom to quickly discover and play a wide range of full games without downloads, installs, or patches (not to mention trips to the store). The subscription service will be available first on PS4 across North America, and will come to other PlayStation Now enabled devices in the future.

You’ll be able to choose from two subscription plans: one month for $19.99, or a three-month package for $44.99 (about $15 per month). The subscription provides access to a large and diverse catalog of PS3 games, ranging from action to RPG and everything in-between. Check out our launch trailer for a sneak peek.

We know that there are many PS4 owners who never owned a PS3 or had a chance to play some of the great games it offered, and this subscription provides an easy way to catch up on games you may have missed.
    Want to try before you buy? Well, good news! We’ll also offer a free seven-day trial to the subscription program when it launches.

PlayStation Now subscription will have strong and growing support from our publishing partners, and at launch you’ll find great games in your catalog from the likes of SCE Worldwide Studios, Warner Brothers, SEGA, and many others, including indie developers. Here’s a look at some of the key titles:

There’s strong value with the subscription, as you’re getting access to over a hundred great games and lots of hours of game time. What’s more, we will be adding even more games over time, so you will always have something great to play.

Also, to celebrate the launch of the subscription service, a free PlayStation Now theme will be available for PS4 users in early January. If you download the theme before January 31, you’ll be automatically entered into a drawing for a chance to win a one-year subscription to PlayStation Now. I hope you will give the new PlayStation Now subscription a try, and I look forward to hearing your continued feedback as we grow the service.

http://blog.us.playstation.com/2015/01/05/playstation-now-subscription-program-all-the-details/

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Een of andere MS program manager heeft dit shirt:

21 januari is dat event :) #spannend!!

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Cool, ben benieuwd! Hoop dat alles samenkomt. Xbox 1/Windows 10

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat staat al jaren in de planning, het is maar net de vraag hoe en wat.

Ik hoop wel dat elk platform als uniek platform benaderd gaat worden maar het wel 1 element heeft dat gewoon samenhang heeft (een store bv) ben daarom erg benieuwd naar 21 januari.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Altijd mooi dit elk jaar

God wat is er een hoop bagger gemaakt zeg, omfg.

Ben benieuwd wat Windows 10 voor Xbox One gaat betekenen. Misschien dat X1 games gemakkelijkr naar PC kunnen komen nu en dat het dashboard de Windows 10 look krijgt?

Laatst bewerkt: 7 jan 2015
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nieuw shirt :+

edit en te laat :p

maar ach kan niet wachten op het event!

Deel Deze Pagina