Ja beide heb ik al. Fangs zelfs gehaald in z'n prime. Mis alleen thoridal (2x geloot op een non hunter) en warglaives zo te zien!
Thor'idal heb ik zelf geloot en equipped op mijn warrior net als de warglaives, is er een reden waarom je de Thori'dal op je hunter wilt?
Oh kan je de bow in WoD nog equippen als warrior dan? Dacht dat alleen hunters hem nog konden equippen (wat een requirement is voor de achievement, vandaar dat ik hem op mn hunter wil )
WTF: Ik moet 33 minuten wachten in de Battle app, om de game te kunnen starten. Iedereen zijn kater dus over in eens? Excuses voor de dubbelpost, maar ik begin het ernstige vermoeden te krijgen dat WoW weer aangevallen word. Modderfuck, wacht nu al een half uur, niets werkt. @Inferius @Brocade : Kunnen jullie spelen? Zouden jullie me, als jullie nu spelen, even een plezier willen doen en helemaal de game afsluiten en opnieuw opstarten via de app? Hoor graag jullie bevindingen. Vermoeden word steeds sterker: http://www.isitdownrightnow.com/eu.battle.net.html
Die kutwortel in je Garrison, wat is dat een vies, vuil cheatend kreng van een Pest Pet. Hoe hebben jullie hem verslagen? Heb echt al 10+ keer geprobeerd, met tal van verschillende pets, en ja, genoeg rares.
Waarom wil niemand nakk mount campen, maar wel poundfist.. Nakk ziet er veel bruter uit.( poundfist na 2 dagen campen eindelijk ook gevonden)
Rot wortel, nog niet neer. Dat ding moet bugged zijn, ben niet de enige die over die garrison pest klaagt. Wortel neer, op het nippertje en die elite Northrend Master ook, naar die was iets makkelijker. Beide met Aqua pets. Heel blij dus. Waar ik minder blij van word zijn de spontane DC's die ik in eens heb.
Niet direct natuurlijk, maar goed, hij is verslagen, dus doet er al niet meer toe. Heb trouwens de gouden combos wel ontdekt voor de MOP Masters. Die heb ik dan ook zonder falen verslagen. Ook die in Northrend bleek makkelijker dan eerst het geval was.
DS 10 Heroic. Dropt de mount, was met een guildie, gaat mijn scherm op zwart nadat ik snel op need had gedrukt. Kom ik terug, niets.
Zit nu eindelijk eens, na 6 jaar, Argent Dawn Tournament af te maken. Duurt nog wel 2 weken ongeveer. Vandaag Draenei vrijspelen, daarna de dwergen en gnomes nog. Waarom heb ik dit niet eerder gedaan? En zo kom ik ook wel aan de 150 mounts. Morgen ook maar eens naar wat MOP rep kijken, want moet echt nog eens een serpent mount scoren.
Azure Drake Eye of Eternity ook binnen. 11e poging als je 10 player meerekent, anders de 5e. Happy! En daar is de Fiery Warhorse uit Karazhan dan ook.
Leuk om te lezen dat in patch 6.1 de FP's efficiënter gemaakt worden. Dat betekent dus tweaks aan de gamewereld zelf ook. Garrison word ook uitgebreid, met bijpassende achievements. En er zijn nog een aantal kleinere dingen. Ook PvP krijgt het één en ander, dus leuk voor jouw @Inferius . En nog geen vliegen in Draenor in 6.1, maar Blizzard houd de deur wel open ervoor, afhankelijk van wat de community wil.
FP's nog efficiënter? Vond ze al prima genoeg Ben benieuwd wat ze eraan gaan veranderen En tbh, ik kijk 6.1 wel aan. Mijn sub is inmiddels al verlopen en nog niet van plan een nieuwe sub te kopen. De expansion begon mij na verloop van tijd erg te vervelen