Log weer is in sinds een weekje ofzo om te profiteren van de 'eerste crash', 1 problem, op de PC zijn bijna alle prijzen hetzelfde, ligt het aan mij of was er helemaal geen crash?
FUT werkt ook niet lekker. Heel veel mensen hebben geen coins meer omdat voltooide transacties niet uitbetaald zijn. Ik heb bijvoorbeeld Emenike verkocht maar het is nog steeds pending. En de echte drop is als team of the season uit is.
Maar ik heb de zwarte kaart van de gea de hoogste. Maar als dalijk team of the year uitkomt is dat voor mij dan voordeliger of helemaal niet
Wat een gezeik deze week met die servers zeg,ene dag wel goed en dan volgende dag of paar uur later weer ruk.Speel op ps3 en had wel iets gehoord over die hackers maar vanmiddag was het nog goed,moet maar weer geduld hebben
Is Walker echt zoveel beter dan Kelly? Kelly is fysiek echt facking baas. Ik speel gewoon een klassieke 4-3-3 met 3 cm's. Delph staat er puur in voor zijn workrates, maar die kan er wellicht wel uit nu ik Matic heb inderdaad. Diaby vind ik echt een geniale speler, dus die gaat er sowieso niet uit. Ik denk dat ik dan Oscar of Fabregas erbij ga halen. Of is Ozil of Mata dan beter?
Net Lewandowski uit gratis pack getrokken, helaas untradable. Past perfect in mijn Bundesliga team ipv Huntelaar. http://www.futhead.com/15/squads/6045510/ Bun nu aan het sparen voor Vidal voor in mijn Serie A team, ik denk dat ik dan toch afscheid moet nemen van Pirlo http://www.futhead.com/15/squads/7068691/ Iemand andere tips? Heb een erg krap budget, momenteel 10k
Damn, ik kan echt geen geschikte formatie vinden voor mijn team. 4-3-3 (4), 4-2-1-2 (1 of 2), 4-3-2-1 of 1-2.. Spelers die ik heb zijn Costa, Sturridge, Schürrle, Willian, Oscar, Matic en Fabregas. Misschien toch maar zonder wingers Willian en Schürrle spelen, geen idee.
What about dis Erg sweaty, maar dit zal ongetwijfeld gaan werken, enige wat je hoeft te doen is je CDM's instructies te geven dat ze achterin blijven. Had overigens geen idee wat je budget was dus ben ik maar voor een Cheap achterhoede gegaan, die overigens wel erg goed is in deze formatie. En met Begovic +(Glove) heb je een van de beste keepers in het spel.
Hm, ik had die formatie geprobeerd maar liep niet erg lekker. Misschien gaat dat met de instructies beter inderdaad. Overigens heb ik Begovic, Koscielny, Cahill, Onuoha in m'n team maar ook Mangala.
Ik heb op dit moment mijn bundesliga team verkocht. Heb allen Naldo SIF en Perisic SIF gehouden, denken jullie dat deze twee spelers een UP krijgen? Want dan wacht ik met verkopen! Zullen dan namelijk flink stijgen in prijs.
Diego Costa en Schurle zijn echt bazen, werd net helemaal vd mat gespeeld door deze spelers + Juan Mata. Dit is mijn team (met belangrijkste wissels), wat zouden mijn eerstvolgende versterkingen moeten zijn? Ik denk dat ik nu wel naar een duurdere categorie moet (op James na dan). De rechterkant gaat lekker met Deulofeu's hoge pace, aan de andere kant voldoet Arda Turan wat minder. Ik heb vooral moeite met sterke en goede dribbelaars te verdedigen. Wat raden jullie aan daartegen?
Varane>Godin , Varane is OP Ter Stegen>Alves, idem Negredo>Giovanni dos Santos Verder vind ik Uche persoonlijk beter dan Chicharito En ik raad je aan vooral veel wedstrijden te spelen, verdedigen moet je echt opnieuw gaan leren in deze fifa. Iemand onderuitschoppen soms helpt ook om een gevaarlijke dribbel te stoppen
Heb die spelers allemaal gehaald, waren toch niet al te duur. Misschien gaat het wat beter met een snellere gast voorin ipv Negredo, alhoewel die nog best vaak een goaltje maakte. Is Terstegen echt zoveel beter? Ben best tevreden over Alves maar kheb Bravo direct op de transferlijst gezet, dat vond ik maar niks, leek slechtere reflexen te hebben.
Ik vind Ter Stegen geweldig, de beste keep in de liga bbva. Heb ook Casillas gehad maar die maakte teveel blunders.