[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Denk eens logisch na. Heb het antwoord al lang gegeven, dus weet niet waarom je het nog een keer durft te vragen. Scroll maar naar boven.

2. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Naldo 82 IF is een beest niet normaal. Met Boateng een duo dat op snelheid en kracht niet te verslaan is. En beide ook nog lang ook.

Speel nu:

Perisic IF - Lewandowski - Muller
    De Bruyne IF - Luiz Gustavo - Gundogan
    Rodriguez IF - Naldo IF - Boateng - Pisczek
    Leno​

Als de crash er is vervang ik het volgende:
    Lewandowski >> Kluivert
    Muller >> Robben
    Leno >> Neuer
    Rodriguez IF - Alaba

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vraag me af of een 3/6 chem Kluivert 1.800.000 meer waard is dan een 9 chem Lewandowski. Laatstgenoemde heeft al geweldige statistieken IMO.

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou sowieso ook met Reus spelen. Perisic IF vind ik dan wel weer een vette speler om met minder chemistry op CM, CAM, CF of ST te hebben.

5. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu dit team

. Leno
    Pisczek Benatia Boateng Janssen
    . Gundogan Gustavo Mkitaryan
    Aubamayang Lewandowski Sif Perisic

Leno valt tegen denk dat ik dan maar Adler neem en sparen voor Reus want Sif Perisic valt ook tegen.Lewandowski is trouwens erg goed moet ik zeggen

6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Weidenfeller is ook een prima keeper.

7. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Lewandowski nu kopen of wachten op de (mogelijke) marketcrash, had zelf namelijk meer verwacht van kerstmis (qua crash) en daar zijn al mijn spelers alleen maar gestegen.

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wachten tot de TOTY er zijn.

9. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
  10. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wanneer komen nu precies de upgrades van alle spelers?Twijfel of ik paar Sif Perisics zal kopen aangezien je nooit zeker weet of die upgrade krijgt.Zn normale is 78 dus ala die 80 word word zijn Sif 85.Op de ps3 kost die nu tussen de 30 en 40 k maar als het een 85 word dan zal die misschien wel door het dubbele gaan.Of is If Choupo-Moting betere keus?Op Ramos en Lewandowski na zijn er weinig goeie spitsen in Bundesliga

11. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    De updates komen na TOTY, eind januari t/m half februari. Het is nooit te voorspellen wat EA zal gaan doen, zeker is dat de prijzen stijgen. Beste deal vind je waarschijnlijk op de laatste dag van TOTY. Veel genoemde namen zijn wel Peresics, Gea, Sanches... en nog een hele zooi die hier al allemaal zijn besproken

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Perisic is hier wel veel besproken, maar het feit dat ie 2 IF's heeft wil nog niet zeggen dat ie een upgrade krijgt. Ik heb hem in ieder geval totaal niet gevolgd en ik denk niet dat hier iemand is die wel naar de wedstrijden van Wolfsburg heeft gekeken. :+

13. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Mensen een vraagje. Ik speel al een tijdje met een BPL Squad. Daarin heb ik van voor eigenlijk al alles afgewisseld. Alleen Balotelli scoort heel veel. Daarnaast heb ik Sturridge, Remy en Lukaku gehad, waarvan Lukaku het best speelt, maar niet optimaal. Ook krijg ik best wel wat doelpunten tegen. Verder vind ik op het middenveld alleen Ramires en Schurrle echt lekker spelen. Maargoed, ik dacht dat het aan mijn spel of fifa 15 zou liggen.

Nu heb ik echter een tijdje terug een Bundeliga Squad (maar dan met de juiste posities) aangemaakt en ik merk gewoon dat ik hiermee veel beter speel. Ramos maakt echt alles af, Perisic komt overal doorheen en legt de ballen goed klaar, Shaqiri schiet van de vreemdste hoeken de ballen erin, Middenveld doet zowel verdedigend als aanvallend zijn ding en de verdediging staat als een huis. Enige waar ik gematigd over ben is Gundogan en Jansen.

Hebben jullie tips voor mijn BPL Squad zodat deze meer speelt als mijn Bundesliga squad? En wat zijn mijn speerpunten in mijn Bundesliga squad? Kan het zijn dat mijn BPL Squad me gewoon niet ligt en dat ik beter over kan gaan op een ander team/league?

Ow en een tip. Er is momenteel een newyears singleplayer toernooi bezig op 'professional' waar een jumbo gold pack te verdienen is.

14. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Waarschijnlijk ligt het aan de opstelling..... 41212 en 4321 zijn niet echt identiek in speelstijl

15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    http://www.futhead.com/15/squads/14357125/ (4-3-3(4))

of:

http://www.futhead.com/15/squads/14357439/

Met een 4-1-2-1-2 opstelling komen je LM en RM niet veel voor. Daarom kan je (als je wel graag met die spelers speelt) beter kiezen voor een 4-3-3 opstelling. Zelf zou ik sowieso niet gaan voor Balotelli maar als jij hem fijn vindt spelen moet je daar vooral gebruik van maken. Hieronder het team wat ik zou doen:

http://www.futhead.com/15/squads/14357829/

Dit is wel wat duurder maar IMO veel beter!

16. Funkyommel050

Funkyommel050 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt het dat de spelers op woensdag het goedkoopst zijn? Ik merk het namelijk niet zo veel maar vooral in het weekend lijken sommige spelers goedkoop.
    ( Ramsey was ik mee aan het handelen maar die is sinds gister ipv 2200 al iets van 2800 en word het al een stuk moeilijker )

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ja mooie opstellingen. Heb nu vooral een 2 spitsen systeem omdat Balotelli zo grillig is. Balo does what balo wants. De ene keer doet hij heen fuck, is hij niet in de spits te bekennen, en de andere keer staat hij super scherp en knalt hij er alles in. En afwerken kan hij wel. Misschien is het handig om voor Costa te sparen. Ik vind alleen Cabella niet zoveel, wordt zo makkelijk van de bal gezet. Toch net iets sneller als Oscar, voor mijn gevoel. En ik ben niet zon fan van de dribbel van Walcott.

Zou dit wat zijn? http://www.futhead.com/15/squads/14365053/
    Of mis ik dan iets? En nog tips voor de verdediging?

18. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Dit weekend was alles iets goedkoper vanwege al die packs.. Buiten de feestdagen om zijn de prijzen meestal op woensdag avond lager als er een goed totw uit is gekomen..

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja prima team hoor! Misschien Filipe Luis i.p.v. Clichy. Ben deze FIFA niet zo'n fan van Clichy.

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Top! Hoop nu snel uit Div 2 te komen. Lijkt allemaal zoveel lastiger als FUT 14. Thanks!

Deel Deze Pagina