Mensen een vraagje. Ik speel al een tijdje met een
BPL Squad. Daarin heb ik van voor eigenlijk al alles afgewisseld. Alleen Balotelli scoort heel veel. Daarnaast heb ik Sturridge, Remy en Lukaku gehad, waarvan Lukaku het best speelt, maar niet optimaal. Ook krijg ik best wel wat doelpunten tegen. Verder vind ik op het middenveld alleen Ramires en Schurrle echt lekker spelen. Maargoed, ik dacht dat het aan mijn spel of fifa 15 zou liggen.
Nu heb ik echter een tijdje terug een
Bundeliga Squad (maar dan met de juiste posities) aangemaakt en ik merk gewoon dat ik hiermee veel beter speel. Ramos maakt echt alles af, Perisic komt overal doorheen en legt de ballen goed klaar, Shaqiri schiet van de vreemdste hoeken de ballen erin, Middenveld doet zowel verdedigend als aanvallend zijn ding en de verdediging staat als een huis. Enige waar ik gematigd over ben is Gundogan en Jansen.
Hebben jullie tips voor mijn BPL Squad zodat deze meer speelt als mijn Bundesliga squad? En wat zijn mijn speerpunten in mijn Bundesliga squad? Kan het zijn dat mijn BPL Squad me gewoon niet ligt en dat ik beter over kan gaan op een ander team/league?
Ow en een tip. Er is momenteel een newyears singleplayer toernooi bezig op 'professional' waar een jumbo gold pack te verdienen is.
Klik om te vergroten...