Ik heb alleen de gauntles als raid gear gekregen! Moet de rest nog verzamelen en heel wat shards Wel al lvl 31
Pfff CE raid deze week was echt kansloos. 0 gear gekregen op alle 3 me characters. Zit nu wel al op 62 shards en 36 energy dus dat schiet wel op. Qua raid wapens alleen 4x song of ir yut gekregen helaas. Hopelijk komende week wat meer geluk.
Dan heb je alsnog geluk gehad. Lees dat mensen gister en vandaag helemaal niks hebben gekregen Enige wapens die ik graag zou willen zijn de Hand Cannon en die sniper...
Zo, gister meteen shoes en gauntlets voor mijn warlock gehad in de raid....vanaaf Crota afmaken... Wel lekker, 2 gear in 1 keer. Hoop snel mijn titan op lvl31 te krijgen, met die wings handschoentjes lijkt me die beter voor deze raid.
Elke keer als ik dit soort dingen zie of lees,cbaal ik er van dat ze geen cutscenes gemaakt hebben voor de story. Het verhaal is zo goed!
Een heavy machine gun is ook goed hoor thunderlord is een baas. Helemaal mooi om die perk aan te zetten dat je orbs dropt met heavy kills. Dan moet je de flex speler zijn (sniper duty en sword bearer damagen). Je dropt niet zoveel orbs als een sunsinger, maar je komt wel in de buurt. Titan is echt zo verdomd handig in de raid.
Laatste achievement is ook binnen! Nadat ik bij onze eerste poging dom dood ging bij de jumping puzzle, de tweede run wel redelijk eenvoudig flawless gehaald!
Wat weer omnigul joh ..... Die mensen zonder dlc worden weer lekker genaaid Sent from my iPad using Tapatalk