1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind hem er op de PS4 erg mooi uitzien, dat kan nooit zo op de 360/ps3. Erg veel detail, 1080p, weinig popup, etc ....
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren begonnen met de game (Xbox One). Het ziet er erg mooi uit! Ik heb verder alleen het intro gedaan.
     
  3. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Far cry 4 gister gehaald en man, man wat een is ie mooi!!!! Heb alleen de proloog gespeeld, maar het was genieten. Eindelijk een beetje het next gen gevoel. Dit spel en Dragon Age Inquisition zijn waardige next gen games, heerlijk.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo uitgespeeld en alle SP achievements gehaald, multiplayer doet het helaas niet en de map editor is niet echt iets waar ik mezelf nog dagen mee kan vermaken.
    Prima game om een keer op te pikken maar als je hem hebt uitgespeeld is het wel een beetje over. Deze kan op naar de bazaar :).
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren ook uitgespeeld. Heb echt super genoten van deze game. Ik doe hem toch nog niet weg, verwacht nog wel DLC of komt deze niet?
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    13 (of 16, not sure) januari komt de eerste DLC uit ja :)
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Sweet thanks voor de info :D. Deze game gaat dus nog niet weg :D
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @RVDV Jammer dat jij hem op de One heb (of ik op de PS4). Anders hadden we samen ff de fortressen kunnen doen :)
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb de game al uitgespeeld maar als mensen een helpende hand nodig hebben op de PS4 dan kan je me toevoegen: VriendelijkeNeus.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah dat is inderdaad erg jammer =(. Maar eigenlijk is niet het probleem dat ik een One heb, maar jij een PS4 :D verrader ;)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Naja, ik heb wel een One! Speel alleen alles op de PS4 ;)
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem op de Xbox 360 eigenlijk best lelijk. Elk gezicht is hetzelfde behalve van de hoofdrolspelers. Verder kan je helemaal niet ver kijken omdat het altijd mistig is omdat de Xbox dat niet aan kan :mad:
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb de game nu een paar dagen gespeeld, maar het wordt nu al vrij snel saai eigenlijk. Vond het tropische eiland leuker :)
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zit wat in, dat tropische vond ik ook fijner.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb hem maar een half uurtje gespeeld en vond hem beslist niet leuker als de deel 3.
    Ondanks dat het maar een half uurtje was, pakte de game mij op 1 of andere manier niet.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond het na twee uur spelen pas echt lekker worden. Nu inmiddels vind ik het een hele toffe game, veel leven, ziet er geweldig uit en de sfeer is helemaal mijn ding. Nog weinig aan het verhaal gedaan, maar alleen een beetje verstoppertje gespeeld in outposts hehe
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wat een heerlijk spel is dit. Heb nu 13 uur gespeeld en zit pas op 30%. Ik word constant afgeleid door alles in dit spel haha, ben je bezig met ergens naartoe rijden en onderweg 4x stoppen om bepaalde dingen te doen. Ik denk dat ik nog behoorlijk wat uurtjes in dit spel ga steken :D
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb het spel al een paar weken. Maar ben dit weekend pas echt begonnne. Heb dit weekend in totaal 7 uurtjes gespeeld.

    3 kwart van de tijd was ik aan het jagen (blijft verslavend). De missies die ik tot nu toe heb gedaan zijn goed uitgewerkt.

    Ik stoor me wel een beetje aan de repetitieve zijmissies. Maar dat heb je altijd in open world games.

    De graphics zijn heel goed; de gezichten, de omgevingen, de dieren. Alles ziet er netjes uit. Had ik niet verwacht van een multiplatform game.

    Ik ga voor de platinum dus ik zal er wel meer dan 50 uren mee bezig zijn. Lekker rustig alles verkennen enzo... Heb nu 8 uren gespeeld en zit pas op 18%.

    Ben wel bang dat dit spel na 20 uren zal vervelen. De omgevingen zien er vaak hetzelfde uit (hoe mooi het ook eruit ziet), buitenposten zien er vaak saai en kaal uit.

    Ach ja, de tijd zal het uitwijzen.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vond de outposts in Far Cry 3 wel een stuk leuker inderdaad, mede omdat daar vaker een dier te vinden was in zo'n kooi die de boel op stelten kon zetten.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meh, wou Far Cry 4 weer eens aan slingeren, maar helaas dacht Microsoft daar anders over. Zodra ik het spel opstart krijg ik een 'Insert disc' melding. Toch leuk als je de digitale versie hebt :+. Game opnieuw geinstalleerd, werkt niet, cold boot van Xbox ook niet. Lees ik net dat het een probleem bij de Gold Edition is, en dat ze met een oplossing bezig zijn....
     

Deel Deze Pagina