[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Bij het craften van armor kan je kiezen voor de bonus + 40% change of crafting.
    Waar staat dat voor?

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zoveel % kans dat dat erop zit...

3. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dat snap ik maar wat doet het?

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ah wel relax dat die warmissies ook doortellen als je PS4 uitstaat. Nu heb ik nog maar een paar uur voordat die lange waarmissie klaar is:)

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Altijd doen voordat je gaat stoppen ja :)! Kom je terug en kan je gelijk de rewards krijgen

6. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Als je niet kunt wachten kun je altijd je internetverbinding verbreken en even de tijd van je PS4 veranderen. Heb ik zelf niet nodig want ik speel genoeg op verschillende momenten, maar als je 8 uur aan één stuk door speelt en je moet wachten op wartable missies van 10+ uur is het wel een uitweg denk ik.

7. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Volgens mij was dit ook de laatste warmissie van Haven. Kreeg nog een super goede staff uit die missie:) Voor de rest ook alles gedaan wat ik maar kan doen in Hinterlands (behalve die draak, maar die is voor nu nog te sterk voor mij) en de gebieden die tot nu toe open zijn of toegankelijk zijn.

Nu dan maar tijd voor
    het gevecht in Haven en naar Skyhold te gaan.

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ligt het nou aan mij. Of heeft mijn main char een pyjama aan als hij de warroom ingaat ;-)

9. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Damn blijft gewoon een vette scene
    als je naar Skyhold gaat.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Geweldige game, 30+ uur erop zitten en nu al episch. Mijn double dagger rogue komt net aan in Skyhold.

Voor degene die hem al hebben uitgespeeld, een diepgaande review:

11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    919
    Ik moet zelf zeggen dat ik tot Skyhold het spel toffer vond. Ik voel me een beetje overladen met mogelijkheden en dan verliest het iets sneller mijn interesse. Het blijft een fantastisch spel hoor, maar voor mij is de drang om door te spelen minder groot als ik uit honderden mogelijkheden kan kiezen om te doen. Dat is ook een reden dat Skyrim mij niet beviel (naast de gehele sfeer van Skyrim).

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja dat viel me ook op idd. Eerst even met iedereen praten en toen naar die warroom, maar jesus je krijgt echt meteen veel missies en heel die kaart staat ook meteen vol met missies.

Alleen ben wel ergens achter gekomen wat ik niet zo leuk vind:+ Ben een agent verloren omdat ik meteen een kamp had binnen gestormd. Je moest daar juist een amulet dragen zodat je rustig het kamp in kon lopen en zo'n gast als agent kan recruiten. Naja jammer dan:+ Ik ga niet weer heel wat uren terug:confused:

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, agents genoeg. Geen ramp als je er 1tje mist. Of 2. Of 3.:+

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heeft iemand hier die dragon trophy/achievement gehaald ?

15. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga hem wel halen, maar eerst wil ik de game uitspelen op nightmare. Daarna ga ik mij verdiepen in de draken e.d.

16. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Iemand een tip hoe je sneller aan perk points komt.
    Ik heb wel een x aantal agenten, geen idee hoeveel kan ik niet vinden maar vind dat dat te traag gaat.
    Nu moet ik wel zeggen ik ben net pas aangekomen in Redcliff heb eerst alleen side missies gedaan en ben nu level 9.
    Ik was nog niet in een bepaalde stuk in de Hinderlands geweest en ben daar ook weer snel weggerend want had het idee dat ik daar geen schijn van kans tegen maakte.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ze allemaal gedaan, maar kreeg de trophy niet, die is bugged. Was benieuwd of iemand die wel heeft gekregen.

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had die achievement nadat ik de laatste dragon had verslagen ook niet. Blijkbaar is een save reloaden en de laatste dragon nog een keer verslaan voldoende om hem wel te geven.
    Volgens mij kreeg ik hem nadat ik een dragon versloeg in mijn tweede playthrough.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Net begonnen... Wel leuk groot en mooi, maar heb heel de tijd het gevoel dat maar wat aan het doen ben, omdat het kan. Nog niet echt een feeling met de game, maar misschien komt dat nog.

20. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Na 43,5 uur ook in Skyhold aangekomen. GOTY

Deel Deze Pagina