Ah wel relax dat die warmissies ook doortellen als je PS4 uitstaat. Nu heb ik nog maar een paar uur voordat die lange waarmissie klaar is
Als je niet kunt wachten kun je altijd je internetverbinding verbreken en even de tijd van je PS4 veranderen. Heb ik zelf niet nodig want ik speel genoeg op verschillende momenten, maar als je 8 uur aan één stuk door speelt en je moet wachten op wartable missies van 10+ uur is het wel een uitweg denk ik.
Volgens mij was dit ook de laatste warmissie van Haven. Kreeg nog een super goede staff uit die missie Voor de rest ook alles gedaan wat ik maar kan doen in Hinterlands (behalve die draak, maar die is voor nu nog te sterk voor mij) en de gebieden die tot nu toe open zijn of toegankelijk zijn. Nu dan maar tijd voor Spoiler het gevecht in Haven en naar Skyhold te gaan.
Geweldige game, 30+ uur erop zitten en nu al episch. Mijn double dagger rogue komt net aan in Skyhold. Voor degene die hem al hebben uitgespeeld, een diepgaande review:
Ik moet zelf zeggen dat ik tot Skyhold het spel toffer vond. Ik voel me een beetje overladen met mogelijkheden en dan verliest het iets sneller mijn interesse. Het blijft een fantastisch spel hoor, maar voor mij is de drang om door te spelen minder groot als ik uit honderden mogelijkheden kan kiezen om te doen. Dat is ook een reden dat Skyrim mij niet beviel (naast de gehele sfeer van Skyrim).
Ja dat viel me ook op idd. Eerst even met iedereen praten en toen naar die warroom, maar jesus je krijgt echt meteen veel missies en heel die kaart staat ook meteen vol met missies. Alleen ben wel ergens achter gekomen wat ik niet zo leuk vind Ben een agent verloren omdat ik meteen een kamp had binnen gestormd. Je moest daar juist een amulet dragen zodat je rustig het kamp in kon lopen en zo'n gast als agent kan recruiten. Naja jammer dan Ik ga niet weer heel wat uren terug
Ik ga hem wel halen, maar eerst wil ik de game uitspelen op nightmare. Daarna ga ik mij verdiepen in de draken e.d.
Iemand een tip hoe je sneller aan perk points komt. Ik heb wel een x aantal agenten, geen idee hoeveel kan ik niet vinden maar vind dat dat te traag gaat. Nu moet ik wel zeggen ik ben net pas aangekomen in Redcliff heb eerst alleen side missies gedaan en ben nu level 9. Ik was nog niet in een bepaalde stuk in de Hinderlands geweest en ben daar ook weer snel weggerend want had het idee dat ik daar geen schijn van kans tegen maakte.
Ik heb ze allemaal gedaan, maar kreeg de trophy niet, die is bugged. Was benieuwd of iemand die wel heeft gekregen.
Ik had die achievement nadat ik de laatste dragon had verslagen ook niet. Blijkbaar is een save reloaden en de laatste dragon nog een keer verslaan voldoende om hem wel te geven. Volgens mij kreeg ik hem nadat ik een dragon versloeg in mijn tweede playthrough.
Net begonnen... Wel leuk groot en mooi, maar heb heel de tijd het gevoel dat maar wat aan het doen ben, omdat het kan. Nog niet echt een feeling met de game, maar misschien komt dat nog.