[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Net pas begonnen, dus geduld!
    Gaat wel wat sneller als je in Skyhold zit.

Je kunt zien hoeveel je er hebt in de lijst van de perks (kun je selecteren als je bij de war table bent).
    Per sectie kun je dan tellen hoeveel je er hebt.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weird, je moet ze juist doen in 1 playthrough ... Naja, verder niet zo'n ramp

3. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Oh oke thnx

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Kan je die perks ook resetten? Heb per ongeluk eentje gebruikt terwijl ik dat nog niet wou.

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ja, met het amulet The Tactician's Renewal.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Die je kunt kopen bij een blacksmith.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij bedoelt die inquisition perks. Niet je skill points geloof ik

heuft vindt dit leuk.
  8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Volgens mij kan je die niet resetten

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Klopt upinsmoke0611. OK dank je reinbu. Dus ik moet iets voorzichtiger zijn. En maar hopen dat ik er nog genoeg krijg.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat heb ik ook. Het spel is op zijn sterkst wanneer Bioware flink zijn stempel drukt op de gameplay, dus vooral tijdens de storyline stukken en bijhorende quests. Tussendoor zit er helaas veel filler MMO materiaal in deze game. Het equivalent van o.a. vlaggetjes zoeken in AC zeg maar. Kwantiteit in uren, check. Kwaliteit van deze uren? Niks speciaals. Maar wanneer alle cilinders op volle toeren draaien, dan is Inquisition geweldig.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja zijn wel veel zoek 8 treasure dit dat kistjes shards etc. Ben al weken niet een main quest wezen doen

12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben idd ook al ruim 60 uur off-story aan het spelen.. Missies zijn idd niet heel spectaculair, helemaal niet zelfs, maar ik heb gewoon een drang om ze allemaal te halen. Vervelend dat er bij mij nog steeds een missie bugged is. Hoop dat ze die nog patchen, lees er veel over op het internet.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan me herinneren dat DAO ook veel meer story sides had. Bij die weerwolven. Die dwergen. Die mages. Allemaal van die mini stories. Hier heb je niet zoiets he. Is meer zoek en vindt en niet zulke diepgaande sides. Jammer maar goed

14. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Klopt ja. Al waren dat net als nu gewoon een soort rekrutering missies voor het hoofdverhaal. Die heb je nu natuurlijk ook wel gewoon.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar niet zo uitgebreid als die in DAO geloof ik.

16. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb de game nog niet uit, maar de mages vs templar quest
    die vrij vroeg in het begin, voor Skyhold
    is bijvoorbeeld toch wel flink diep qua lore e.d. Het uitstapje naar dat paleis is ook aardig diepgaand. Ik vind het wel prima tot nu toe.

Eerder dit jaar Origins opnieuw gespeeld en ik betwijfel of daar meer lore in zat qua quests.

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Sidequesten zijn in origins ook fetc questen hoor. Vind lijk hier. Verzamel dat daar. Breng dat daarnaatoe en versla demon. Inquis. is allen groter en daardoor zijj het er meer. Redxlif, andraste ashes en elves - wolves waren gewoon main recruit questen waarcan je hier bijvoorveeld orlais court etc hebt. En in die sgebieden deed je dan ook fetchbquesten.

In origins had je wel romance en friend questen maar die zijn ook hetzelfde qua principe. praten, iets halennof killen en weer praten. Kijk maar naar bijvoorbeeld dat je missings seekers gaat zoeken met cassabdra. kasteel daar + gevechten en eindbaasje is zelfee principe als die nemsis van lelaina in origins afmaken alleennduurt de quest nuzelfs langer en groter nieuw gebied (daar alleen huisje en ambush bos in origins)

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ben inmiddels level 9 en zit ook een paar uur in Skyhold nu. Blijf me verbazen over de grootte en variatie in de gebieden. Vermaak me prima tot dusver, al heb ik het gevoel dat het spel nu pas begint.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    In Origins stoorde ik mij er minder aan, de focus lag daarin meer op verhaal elementen. Inquisition is groter, veel groter dan Origins, maar dat brengt helaas ook veel meer filler materiaal met zich mee. Is Inquisition niet gewoon te groot voor zijn eigen goed? Ik vind van wel.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb dat gevoel niet echt. Vind het wel mooi dat er gebieden zijn die er voor de mainquest totaal niet toe doen. Geeft meer het gevoel alsof de wereld echt is. En moet zeggen je hebt het ook wel nodig op nightmare. Hoe meer sidequesten hoe meer exphoe makkelijker de mainquest. Vind vooral war table geweldig. Maar snap wel als je af en toe eens een uurtje speelt dat hij te groot is en je gehel kwijt raakt. Zeker als je daarnaast nog andere mooie titels hebt liggennofzo.

Deel Deze Pagina