Rij maar veilig dan kan het virtueel wel hard, zegt een notoire hardrijder Rij ook nog geen 1.49 Tender maar ben al wel in de buurt geweest de eerste 2 sectoren, verpest alleen die laatste bocht regelmatig en dat scheelt al gauw 3-4 tienden.
Dit momentje was bepalend voor mijn race 2. Een technisch-pechgevalletje voor Leo en voor mij. Kan gebeuren http://xboxclips.com/AZT B Tender/22462d45-0691-4f0d-8ec6-d30f41a87fff (niet zo lekker in beeld gebracht )
Wow balen zeg, kost je inderdaad erg veel tijd zo die bocht nog te nemen. Helaas niets aan te doen. Hier nog leuk momentje tussen mij en Flavourlicious, kwam ruk uit die bochtencombinatie waardoor Flavour mij voorbij kwam maar dat laat ik natuurlijk niet zomaar gebeuren http://xboxclips.com/Divimus/93d8f047-b538-447a-a860-fee888b19820
Ja was leuk gevecht, vlak voor mijn neus en was ff genieten. Flavour dook nog snel de pit in, maar kon die krappe bocht daardoor niet meer goed maken. Koste hem toen nog een plaatje aan mij....... Ik had niet echt een lekker gevoel aan beide heats op le mans overgehouden, op de cruciale momenten verloor ik de control door wegvallen van ffb.........., is echt irritant en ik begrijp loyall steeds meer waarom hij fm5 heeft ''verlaten''. Nog een optie zou kunnen zijn om ffb helemaal weg te laten, maar dat is een beetje idioot bij een stuurtje van 300 euro. Het is dat Cold m'n teammaatje is en jullie zo leuk zijn, anders.......... Iedereen alvast een gelukkig en racevol 2015 toegewenst!!!
Ga er vanuit dat het in PCars een stuk beter geregeld is mbt FFB. En dat we met nog meer plezier kunnen racen met normale opties zoals kwali en tijdwaarneming.
Features zijn goed in pCARS maar de besturing met controller is op pc nog steeds niet perfect en ik blijf er bij dat de physics nog altijd een stap terug zijn van Forza 5. Vandaag is mijn Oculus Rift verzonden, dat in combinatie met iRacing laat pCARS of Forza al helemaal als kinderspeelgoed aanvoelen. Maar in juni zullen we wel weer wat van Forza 6 horen. Het is echt te hopen dat ze sterk terug komen maar ik ben bang dat ze niet alle missende content van Forza 4 terug kunnen brengen plus nieuwe features plus nacht plus regen. Als Forza 6 weer slechts een kleine stap is vrees ik voor de competities want elke andere sim groeit gewoon veel harder. En iedereen inderdaad een fijne jaarwisseling!
Ik heb afgelopen dagen met mn stuur zonder ffb horizon2 gespeeld en dan gaat het redelijk. Zet me toch aan het denken om tóch eentje te halen/sparen voor project cars. Is de handling dan goed te doen met ffb in pcars ten opzichte van fm5? Sent from my iPhone using Tapatalk
De FFB is in beide games goed (op de momenten dat het in Forza werkt). In pCARS zijn het echter de physics die gewoon iets minder realistisch zijn. Als ik jou was zou ik lekker sparen maar wachten tegelijkertijd. Als pCars dan uitkomt voelt het ook weer anders aan plus console is ook anders dan PC. En dan hoor je vanzelf de meningen van anderen met een FFB stuur en gebaseerd daarop zou ik de keuze maken.
Krijgen we nog een update met de standen. Ben reuze nieuwsgierig hoe spannend het nu is in het klassement.
Vandaag geoefend voor nurburgring gp. Veel lager dan 2:16.8xx ben ik niet gekomen. Zal nog een vergelijkingsfilmpje maken waar jullie op mogen schieten. Ik zie namelijk geen verbetermogelijkgeden.....
Filmpjes zijn altijd welkom ja! Wil best eens kijken in welke bochten dan misschien nog wat tijd te winnen is. Rijd je in de rivals ook weleens tegen snelle ghosts van bijv. Coldzero of mij (had op nurb wel een lekkere tijd gereden,laatst)? Die vind ik zelf altijd wel handig om 'tefen' te oefenen.
Sebring International Raceway Test Track Airfield Circuit de Prague Road America Moet het alleen nog in een afbeelding zetten maar zit tijdelijk zonder photoshop. Vanavond nog mensen online? Ik ga oefenen en proberen te streamen