[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inmiddels 60 uur gespeeld en de laatste dagen opeens niet meer zo'n zin om verder te spelen. Ben level 19, heb de verhaallijn nog niet uitgespeeld maar opeens beetje klaar mee :p

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Waar kun je zien hoeveel uur je gespeeld hebt? En de main quest lijkt me toch in ieder geval wel de moeite waard om nog even verder te spelen?

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De war table is inderdaad een mooie toevoeging. Sommige gebieden spreken mij ook meer dan anderen aan. Zo heb ik niks met de woestijn, maar de bossen en de kustgebieden vind ik mooi om te verkennen.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    zit op.lvl 15 met 60 uur... Misschien iets teveel gecraft en geluisterd naar iedereeb

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja tik net de 17 aan met 70uur

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb dat dus ook helaas. Heb er 40 uur op zitten en elk uurtje heb ik me ermee vermaakt, maar nadat ik in Skyhold kwam en de rest van de gebieden kon vrij spelen was ik er ineens helemaal klaar mee:confused: Had totaal geen zin meer in shards te zoeken, gebieden vrij spelen, landmarks veroveren, diverse verhaaltjes volgen. Ik wilde eigenlijk alleen nog maar door de game rushen om het spel uit spelen. Sindsdien ook niet meer het spel aangeraakt=(

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    919
    Dat heb ik dus ook. Start hem soms nog op maar na een klein uurtje ben ik er dan weer klaar mee. Nouja, misschien later weer.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Elke keer als je een quest afrond zijn er al 3 nieuwe bij gekomen :+

9. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Poeh, uitgespeeld. Lvl 24 en de teller op 72 uur!
    Meeste side quests gedaan, moet nog 1 draak whacken.
    Op lvl 24 was het laatste stukje story mission wel belachelijk simpel overigens.

Maareh, bottom line: goty! Er was zoveel te doen, zoveel verschillende manieren om te spelen en te customizen zonder dat het echt ondoordringbaar werd. Op zich zou ik wel een 2 e playthrough willen doen met een totaal ander personage en totaal andere keuzes, puur om te zien wat het verschil zal zijn, maar pfffff ik weet niet of ik er nog een keer zoveel tijd in kan steken.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga weer verder met de game....wat kan ik het beste kiezen tijdens de Inquisitor's Path quest?

Mages of Templars?

11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb ze allebei gedaan en vond de
    Mages
    het leukste om te doen:)

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Het is role playing. Dus kies wat jij het leukste/beste/meest passend/etc vindt!

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Een en ander gaat mijn wel steeds duidelijker worden, in het begin een beetje teveel van alles. Maar echt wel een toffe game hoor... En dan te bedenken dat ik eigenlijk nog niets heb gezien, kan alleen maar nog beter worden :)

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Het doet toch wel goed als je soms wat rust neemt. Heb vanaf de kerstdagen niet meer gespeeld omdat ik er even klaar mee was, maar ik zit toch wel weer in hoor:+ Juist dit soort spellen geven je echt heel veel content, maar ook kan je juist teveel krijgen waardoor je overrompeld wordt qua content en er even klaar mee bent.

Heb trouwens deze site gevonden: http://guides.gamepressure.com/dragonageiii/

Bijna alles wordt daarin behandeld en je hebt van elk gebied een map met alles wat je maar kan doen en kan vinden. Echt heel handig. Wilde eerst wel een strategy guide kopen voor het mooie, maar ja dat kost ook weer extra geld en eigenlijk is het ook weer niet heel nodig.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok....de quest In your heart shall burn en dan vooral...
    die villain en zijn draak. Ben even zijn naam kwijt, maar ik vind hem echt gaaf. Dit zag ik echt niet aankomen. Geweldig.

Dat Skyhold is ook gaaf zeg, goddamn.

Laatst bewerkt: 4 jan 2015
  16. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik zat er ook een beetje doorheen. was alleen nog maar shards aan het zoeken, die op onmogelijke plaatsten liggen. totdat ik ineens een stukje nog niet had verkend. ik kon dus weer verder.
    maar waar kan je zien wat de mainquest is? ik ben lvl 9 en heb het gevoel dat ik echt niet bezig ben met de mainquest.
    en moet je die shards hebben? begint nu al te vervelen die dingen zoeken.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Met die shards kan je later grotten openen waar items e.d. liggen. Mainquest bij die wartable. Kosten vaak wat power

heuft vindt dit leuk.
  18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Corypheus!

Inderdaad een vette quest. Denk je Haven eerst gered te hebben met die lawine, komt er alsnog een draak om de hoek die roet in het eten gooit.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ook over Skyhold....

Net wanneer je benoemd wordt tot de leider krijg je een fucking vet zwaard in die cutscene. Ik dacht echt...oooh shiiit, dit is nu mijn wapen. Maar wanneer ik weer kon rondlopen zag ik dat ik het zwaard helemaal niet heb en gewoon nog steeds mijn huidige. Krijg ik die nog wel? :)

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Bezig met een draak maar de framerate werd zo laag dat het zo goed als onspeelbaar werd.
    Daardoor dus niet kunnen halen :mad:

Deel Deze Pagina