1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    December
    Films
    74. [​IMG] The Equalizer (Antoine Fuqua, 2014) :: 7.3 [​IMG]

    Series
    75. [​IMG] Homeland - Seizoen 4 (Howard Gordon, 2011) :: 8.3
    76. [​IMG] Marco Polo - Seizoen 1 (John Fusco, 2014) :: 8.0
    77. [​IMG] The Newsroom - Seizoen 3 (Aaron Sorkin, 2012) :: 8.7
    78. [​IMG] Sons of Anarchy - Seizoen 7 (Kurt Sutter, 2008) :: 8.3

    Statistieken
    Totaal 1 films (maandgemiddelde: 4.2) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 0.
    - Lang (meer dan 75 min.): 1.

    Totale speelduur: 131 min.
    Aantal films / series herzien: 0.

    Best beoordeeld: The Newsroom - Seizoen 3 (8.7, 5de dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: The Equalizer (7.:cool:.

    Media-verdeling
    [​IMG] 5.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Pineapple Express is veruit hun beste film. Bij The Interview heb ik het eerste half uur niet gelachen. Bij vlagen tenenkrommend slechte grappen. Toen ze eenmaal in Korea waren was het wel te doen, maar het komt nergens in de buurt van Pineapple Express.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    December
    Films
    87. [​IMG] Donnie Darko (Richard Kelly, 2001) :: 7.5
    88. [​IMG] Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Michel Gondry, 2004) :: 8.0
    89. [​IMG] Ajeossi (Jeong-beom Lee, 2010) :: 8.0
    90. [​IMG] The Interview (Evan Goldberg, Seth Rogen, 2014) :: 5.0

    Salinui Chueok (Memories of Murder)
    Ja, gewoon in 2015 verder gaan met awesome Koreaanse films. En damn, pik ik meteen even een geweldige uit. Opmerkelijke detective thriller met veel humor. Al komt dat laatste meer door de klungelige agenten, hoe dan ook zorgt het wel voor iets bijzonder. De humor is naarmate de film vordert wel steeds minder aanwezig, maar juist het laatste gedeelte is enorm sterk. Verhaal is misschien niet gigantisch uniek, maar de sfeer, periode van de film en vooral qua cinematografie zijn echt genieten. Ongeveer de laatste twintig minuten zijn echt stuk voor stuk prachtige beelden, wow. 8,5
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Exodus: Gods and Kings
    Ridley Scott, please, stop, hahaha. Wat een kut film, zo hé. Er is gewoon amper wat positief te zeggen over de film. Misschien dat het visueel wel goed in elkaar zit, maar that's it. Lachwekkende acteerprestaties, Bale is gewoon Bale met baard, Edgerton is een verschrikkelijke slechte Ramses en Aaron Paul was Jesse Pinkman met baard zonder yeah bitch. De rest was ook treurig. Zo zonde dat de acteur achter de fantastische Saladin uit Kingdom of Heaven hier echt maar drie zinnen heeft. Geen spanning, vertellen van verhaal is huilen, de plagen zijn zo enorm slecht en snel in beeld gebracht, ga maar door. Het is vooral gewoon de verschrikkelijke casting, er is geen gevoel, de treurige scenes zijn lachwekkend en van spanning tussen Moses en Ramses is amper wat te zien. Oh en by far de meest nutteloze 3D film ooit. 4
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Oef, dat klinkt niet best...
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, ik wacht wel op een Blu-ray release.

    The Counselor was ook al niet goed aangeschreven, maar ik vond hem zelf wel interessant genoeg.

    Fiasco kennende is ie ook een Scott fan en dan klinkt dit inderdaad niet goed.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Qua actiefilms was het wel aardig alleen het verhaal en alles eromheen was écht flinterdun. Vergelijk het met een Dracula Untold..
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het was gewoon een knip en plak plaatje uit het boek. Ten commandments waren ook zo dramatisch gedaan. En Turturro als Seti hahahah. Oh en dan ook nog God
    Als Brits kut joch uit Mass Effect 3
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]

    I Origins
    Van de director van de film Another Earth die ook zeker de moeite waard is om te zien. Verhaal over een wetenschapper die een dier zonder ogen, ogen probeert te geven en zo bewijzen dat God niet bestaat, omdat het oog een blik in je ziel geeft oid. Zeker gaan "zien" ;)
    8,5/10

    P.s. Niet de trailer zien als je de film wil gaan zien, want ze spoilen zo'n beetje alles in de trailer, dan hoef je de film niet meer te zien.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2015
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Echt waar hoor... Had deze site gevonden: http://www.complex.com/pop-culture/best-movies-netflix-streaming-right-now/

    Best handig en staan wel wat toffe films tussen die ik in de loop der jaren heb gemist. Dus ik had er even 10 uitgekozen en van die 10 staan er dus 0(!!) op onze Netflix.

    Te kansloos voor woorden dit =(

    En nee, ik wil geen VPN gebruiken...zou ook niet nodig moeten zijn...
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    VPN?

    Ik zelf heb toegang tot allerlei landen met Netflix, maar sinds ik achter Popcorn Time ben gekomen..gebruik ik Netflix amper nog. :D
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja met Netflix op de PC is het geen probleem, alleen kijk ik het alleen op mijn TV en iPad. Ik zou het ook gewoon kunnen streamen vanaf mijn PC naar mijn TV maar het verbaasde mij gewoon hoe enorm het verschil is met de US en ons. Het is algemeen bekend dat we worden genaaid maar ik vond dit best wel bizar. Popcorn time vind ik niks, Netflix moet gewoon niet zo dom doen :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar Popcorn time heeft veeeeeeeel man. Hele recente dingen qua series, films en anime en Netflix kan daar op geen enkele manier aan tippen. :D Tuurlijk het is chill dat je via je console of tv Netflix kan gebruiken, maar ach...HDMI kabeltje aan de Surface en TV en gaan met die banaan!
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Verschil is dat Netflix legaal is en PopCorn time illegaal is. Netflix komt legaal aan films en series, terwijl popcorn illegaal aan films en series komt.. Vandaar dat Netflix hier niet aan kan tippen nee.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Net Fury gezien. Mooie film. Uber-Amerikaans, maar vond 'm wel tof.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Thanks voor deze tip. Net gezien en echt dik genoten. Wat een actie :D

    *Gaat zoeken naar meer van dit*
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    @Fiasco.

    Van dezelfde regisseur. De film is momenteel alleen uit op DVD helaas. Begin april komt er blijkbaar wel een Japanese blu-ray versie. Dan maar wachten. :mad:
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Euh,

    Ik kan hem gewoon downen hoor ;-)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Een 720p - 1080p versie? :p
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja, maar wel mp4. Ook met Engelse subs.

    Google op asiatorrents. Registreer je en klaar...

    Edit: dvdrip en of hdrip
     

Deel Deze Pagina