1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Houd je rechter pookje ingedrukt (zeg maar sprint van Cod, alleen dan rechter ipv linker pookje) dan zou inventory open moeten gaan, die andere is alleen je snelkeuze als het goed is. Als inventory open is dan kan je items toewijzen aan die snelkeuze door er op te drukken.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Thabks voor de tip! Vanaaf thuis gelijk proberen
    Stom dat ze dat in t spel zelf niet uitleggen had wel handig geweest
     
  3. Clicker_xNLx

    Clicker_xNLx New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook begonnen, maar de game pakt me nog niet echt eigenlijk. Ik vind het ook niet heel erg lekker spelen om eerlijk te zijn. Vind het allemaal maar iets te houterig (misschien hoort dat juist bij dit soort games) aanvoelen.

    Alien Isolation die pakte me bijvoorbeeld wel meteen. Die sfeer vond ik daar echt super.

    Wat zijn jullie ervaringen?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Deze titel staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Demo sprak mij erg aan!
     
  5. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    demo? Waar kan je die downloaden? En voor welke console? Ben ook erg benieuwd naar deze game
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik zie dat de demo helaas alleen voor de PC (Steam) een release heeft gekregen.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  8. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Zojuist maar eens begonnen met dit spel
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik ook 3 dagen terug. Moest er wel even inkomen hoor. Heb weinig met Sci-fi, alhoewel ik me vroeger met Halo en laatst met TLOU en Alien Isolation heel goed heb vermaakt. Het sfeertje vind ik wel tof, maar het verhaal is voor mij to much. Qua sfeer zit ik er dan wel helemaal in, maar dat verhaal en die teleportaties halen mij dan weer totaal uit de game. Vind het overall wel lekker wegspelen :)
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Neem aan dat je dat in het algemeen bedoelt want The Evil Within is geen Sci-Fi game hoor:+

    De game kan me gewoon niet pakken. Ik hou toch wel meer van de psychische horror (Alien Isolation) dan dat overdreven bloederige wat in deze game zit. En daarbij wordt het na een tijdje gewoon een shooter. Kom op man zombies die ineens met guns en granaten kunnen gooien:confused:
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Klopt helemaal :) heb weinig met Sci-fi, maar ook weinig met fictie in zijn totaliteit. Dacht eigenlijk dat The Evil Within wel onder Sci-fi viel omdat ze pretenderen via wetenschap testen te kunnen uitvoeren, zogenaamd in elkaars lichaam kunnen komen, en teleporteren. Maar dan zit ik er naast. :)

    Het is dat zonnetje schijnt, want anders gaan we weer even verder bij chapter 9
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eerste dlc is er.
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hmmm...denk dat ik The Evil Within deze week maar weer eens ga spelen.

    De eerste impressies van de nieuwe DLC zijn vrij positief.

    Het is wel 80% stealth gameplay (als dat niet je ding is niet kopen).

    Als ik de berichten moet geloven hebben ze een nieuwe stealth mechanic in de game verwerkt en speelt het ook lekker.

    De DLC duurt 3-4 uur en kost €10. Dit is trouwens deel 1 van de Juli Kidman DLC, deel 2 moet nog komen (deel 2 heeft wel meer actie segmenten als ik de twitter van een Tango designer moet geloven). En er komt ook nog een 3e DLC waarbij je met The Keeper kan spelen.

    Ga hem morgen wel kopen. Moet nog 4 trophies in de main game en dan heb ik platinum.

    Die Akuma mode schijnt wel super pittig te zijn (1 hit en je bent meteen dood). Maar ga in ieder geval een poging wagen.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Al in 5 uur uitgespeeld ?
    Is wel goed te doen denk ik als je full upgraded bent.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nog niet gedaan. Maar met alles geupgrade en op de laagste moeilijkheidsgraad is het zeker te doen.

    Gewoon overal doorheen rennen en alleen flash bolts gebruiken.

    Ik ga deze week de nieuwe DLC kopen en dan ga ik ervoor.

    Nog 2x uitspelen dan heb ik mijn platinum:
    1) Speedrun
    2) Akumu mode zonder gebruik te maken van de green gels (pfff, kans is groot dat dit me niet eens gaat lukken...maar ga het in ieder geval proberen)

    Moet eerst wel even inkomen (heb het spel 4 maanden niet meer aangeraakt), dus ga eerst op mijn gemak de DLC spelen daarna met de main game aan de slag.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Heerlijk spel dit. De beste die ik gespeeld heb tot nu toe deze gen. De DLC is dus ook top. Ik gaat dus de season pass aanschaffen :9
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik moet toch wel meer games echt een goede kans geven. Toen ik voor de eerste keer The Evil Within speelde vond ik het gewoon niks en de gameplay stond me ook niet aan. Nu ik het toch vanavond weer een kans heb gegeven merk ik toch wel dat ik het leuker vind.

    Ik vind sowieso survival horror games al super, maar ik moest echt even inkomen met dit spel qua gameplay en de wat clunky bersturing :)

    Best tof sfeertje eigenlijk. Als het me echt nog zo pakt na een tijd dan koop ik ook wel de season pass. Wilde dat bij Alien Isolation ook wel doen, maar helaas is dat daar alleen survivor missies (timed missies) en dat vind ik weer niks.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2015
  19. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb echt de geduld niet voor dit spel :'-(
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik begin er nu eindelijk toch wel in te komen. Gisteravond chapter 9 begonnen. Toch wel een vet spel hoor:)

    Soms wel creepy stuff zoals babys die uit een muur kruipen:confused:

    Als je hier al geen geduld voor heb dan kan je beter Alien Isolation zeker laten liggen mocht je die een keer willen proberen:+
     

Deel Deze Pagina