Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Had contact opgenomen met Astro support, dacht zo een station uit te sluiten en sneller reparatie te krijgen. Maar Astro gaf niet thuis en verwees mij naar de verkoper. Dus ik heb hem naar Bol teruggestuurd en die heeft hem vervolgens weer naar Astro gestuurd. En daar ligt hij nu al weer bijna een maand ...

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nieuwe eisen of geld terug.

3. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Krijg maandag de Xbox One Stereo Headset binnen. Zag dat er nog maar weinig winkels waren die 'm voor 40 euro aanboden, dus heb de knoop maar doorgehakt. Voor dat prijsje wil ik 'm wel proberen. :)

4. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb mijn 2e gen Astro a50 weer terug gestuurd. Heb er nu 2 gehad en alle 2 vertonen ze kuren. Soms hoor je jezelf ineens niet meer praten en ook erg veel last gehad van kraak en tik geluiden vooral als je in bijvoorbeeld je dashboard zit. Voor een headset die zo prijzig is moet hij wel perfect zijn en dat is deze bij lange na niet. Vrienden die hem ook kochten hebben ook al problemen gehad. Voorlopig ben ik wel even genezen van Astro.

5. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Zelf vind ik het geruis irritant wanneer het even stil is in een game. Bij normale speakers hoor je dat pas als je het volume op 100% zet, bij de Astro hoor je het constant, behalve als er geluid van de game word gespeeld, dan valt dit niet meer op.
    Vind het wel de beste headset qua surround en kwaliteit geluid. Met de Battlefield update voor de headset (te downloaden op de Astro site) is het geluid in BF zooo veel beter. Daar konden die Tritton dingen echt niet tegen op (Tritton Pro+ 5.1). Vraag me af of de A40 die ruis ook heeft..

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn A50 had helemaal geen last van ruis. Super geluid, geen millimeter ruis ?

7. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    Ben nu aan het kijken naar de Turtle Beach XO Seven Pro editie. De normale is wel te koop in NL maar de Pro editie die als het goed is begin december uit is gekomen kom ik nog nergens tegen. In Duitsland en Engeland zie ik hem al wel staan op bijvoorbeeld Amazon

8. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    De A40 heeft helemaal geen ruis, dat ding klinkt echt perfect!

9. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb een vraagje wat betreft mijn nieuwe turtle beach p11. Aan het eind van het snoer zit een usb aansluiting en een 3,5 mm aansluiting. Wanneer is ik de usb rechtstreeks in mijn playstation4 doe doet mic en geluid het. Maar wanneer ik de plug in mijn controller doe doet mijn headset niet. Iemand idee waar dat aan kan liggen.
    Alvast bedankt

10. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Waarom doe je die jack in je controller?

Als ik naar de aansluit instructies kijk is dat niet nodig,

Nog even verder zitten spitten,

*Voor volledige compatibiliteit met PS4™ heb je systeemsoftware-update 1.50 voor PS4™ nodig. Voor het gamegeluid heb je een verbinding nodig met de stereo-uitvoer van je tv of audio-ontvanger.

Dus de USB in je PS4, de 3,5" jack in je TV?

Laatst bewerkt: 30 dec 2014
  11. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt duidelijk plaatje! ging er vanuit dat jack in controller moest ivm oude headsets maar heb hem nu goed aangesloten toppie!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Krijg net een mailtje van Bol.com dat mijn A50 niet te repareren valt. "Aaaargh" was mijn eerste gedacht. Maar weer een top service van Bol, krijg het hele aankoop bedrag terug. Kan dus gewoon een nieuwe kopen. Weet ik gelijk weer waarom ik dit soort dingen bij Bol.com koop!

Maar goed, ga ik weer voor de A50 of toch iets anders. Geluidskwaliteit van de A50 was top en volledig draadloos op de PS4. Maar hij werkt ook op de One.

Iemand andere suggesties voor een 5.1/7.1 headset voor de PS4, waarbij deze volledig draadloos is (ook de chat) en qua geluid ook werkt op de One?

13. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Heb het gefixt! Bleek dat de ruis kwam door een niet aangesloten 3.5mm Jack die maar wat lag te liggen, en dan krijg je die ruis.
    Nu is die helemaal weg en wat een rust _O_

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Bij de bovenste (HDMI), je stopt de usb van de headset dus in de Xbox One en de groene aansluiting in een 3.5mm naar RCA stereo splitter, maar wat is dan de volgende kabel (rood/wit/geel naar ?) en waar gaat deze in?

15. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    De Turtle Beach P11 is niet geschikt voor een Xbox One ;)

16. Nosferatu111072

Nosferatu111072 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TB komt met nieuwe adapters voor hun headsets die gebruikt worden voor de Xbox One. Deze adapter zit
    onder andere bij de XO Seven pro. Deze adapters zouden ook los verkocht worden voor mensen die bijvoorbeeld een XO Four of XO Seven hebben gekocht. Met 30% korting. Op dit moment vind ik ze wel in de VS maar heeft iemand ze al gevonden in Nederland?

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
  18. Nosferatu111072

Nosferatu111072 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
  20. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    De kwaliteit van deze audio controller is wel slecht. Had ff de turtle beach sentinel task force uitgeprobeerd want daar zat deze al bij. Maar als je dan je mic mute en dan ook nog eens je volume aanpast en je super human hearing sound aan hebt flipt het hele geluid en hebben je party members daar ook last van. Ik heb hem ook daarom terug gestuurd. Ook als je de knopjes indrukt op de audio controller zal je merken dat je hem iets uit de controller drukt. Hij zit lang niet zo steady als de originele microsoft adapter.

Deel Deze Pagina