Het kan natuurlijk ook zo zijn dat deze adapter defect is maar die bug met het geluid vind ik niet mogen. Ik heb het nog niet veel gelezen op internet dus misschien valt het wel mee en had ik gewoon pech. Anyway, ben nog steeds op zoek naar een goede headset voor de XBOX ONE. De Astro a50 viel tegen door veel verschillende problemen. Nu al 2 van gehad (Xbox One Editie.) Turtle Beach XO Four was redelijk te doen maar dan kun je jezelf weer niet horen en de Turtle Beach Sentinel Task Force was compleet ruk. Stelde ook niks voor qua materialen.
Ik zelf heb de XO Seven en daar ben ik, behalve het ontbreken van mic monitor, zeer tevreden over. De headset is van goede kwaliteit en levert audio technisch indrukwekkend geluid. Vandaar dat ik de nieuwe audio controller zoek die mic monitor toevoegd.
Heb vandaag mijn Steelseries H Wireless 7.1 binnen gekregen. Eens stevig aan de tand voelen, maar eerste indruk is goed!
Die Turtle Beach Elite 800x headset is wel nice, maar de vraag is...is het nu dan eindelijk ECHT wireless? Je hebt vandaag de dag al een of twee wireless headsets voor Xbox One zoals de Astro A50. Je moet echter nog altijd een kabeltje van de headset naar controller hebben....not exactly wireless eh? Bij deze TB zit de mic dus ingebouwd en het lijkt erop dat je geen chat kabeltje meer nodig hebt? Als je echter naar deze video kijkt @ 1:57, zien we een kabeltje in de controller zitten. Ik vraag me dan weer af waar dat kabeltje heen gaat. Niet in de headset in ieder geval. Komt in mei uit...zal we onduidelijk blijven tot die tijd.
Waarschijnlijk naar de ontvanger van de headset. Dus weer geen volledig draadloos. Grootste ergernis voor mij is dat er een fucking kabeltje in mijn controller zit. Dat ding blijft bij mij echt overal achter haken, het moet toch niet zo moeilijk zijn om een headset te maken met microfoon en volledig draadloos, het is inmiddels 2015.... Om eerlijk te zijn heb ik gewoon het liefst een draadloze chat headset, ik speel toch altijd met mijn surround setje .
Is gewoon wireless. Zit ook een oplaad station bij. Maar als je bezig bent en je hebt een lage batterij. Dan kan je hem in je controller steken. En komt die power door de adapter.
Stereo headset binnen, bevalt me tot nu toe prima en het is voor mij wel erg handig dat ik ook de game audio er ook door hoor (zonder extra kabels). Daarnaast kun je de headset ook prima op de tablet/telefoon etc aansluiten voor zeer degelijk geluid.
Klopt man, maar dat is aan de bovenkant van de controller waar je hem oplaad en in die video zie je juist aan de onderkant een kabeltje, precies waar die tulp input (hoe noemen ze dat ook alweer?) zit. Plus dit zag ik in een Youtube comment http://cdn-assets.turtlebeach.com/products/551/elite_800_user_guide_112114.pdf De handleiding van de 800, niet de 800x, maar toch. Daar zie je dat het kabeltje wel nodig is. Iemand op Youtube heeft Turtle Beach gemailt erover met de vraag.
Heb hem voor € 40,- kunnen bestellen bij de Media Markt, sommige sites bieden hem wel absurd duur aan voor € 70,- per stuk.
Ik heb die stereo headset ook en ik vind het geluid wat er uit komt echt erg goed, wat ik wel veel te horen krijg is dat m'n chat erg zacht is. Hebben meer mensen hier last van, ik lees het namelijk wel vaker maar hoor hier niemand er over....
Ja, dat was bij mij ook de eerste reactie die ik kreeg (heb sinds kort ook die stereo headset). Maar verder ben ik er wel blij mee, zeker voor die € 40,- euro is het echt een topaankoop.
Dan staan m'n vrouw en kids in één keer midden in de kamer om te vragen wat er aan de hand is Klote vakantiehuisjes
Wat mij het meest stoort aan die Stereo Headset is dat ik mezelf niet hoor. Ik heb geen flauw idee hoe hard ik nou eigenlijk praat als ik 2 van die oorwarmers op heb. Gebruik de headset nu eigenlijk alleen als ik 's-nachts Netflix aanslinger.
Je kunt natuurlijk ook ff klooien met het volume, dan zet je gewoon de voicechat ietsje harder dan de gamesound.
Ik heb sinds kort de Turtle Beach Ear Force Stealth 500X. Deze headset is volledig draadloos voor de Xbox One. Er loopt een optische kabel van de Xbox One naar de zender voor ingame geluid. En de zender is via USB verbonden met de Xbox One voor stroom en chat geluid. Een kabeltje naar de controller is dus niet nodig.