Kak. Kak. KAK! Speel ik met m'n Titan een paar ROC Strikes. Eerst krijgt zon KinderGuardian (Warlock 29) een Ghjallahorn. Door z'n reactie ben ik nu doof aan 1 kant. Twee strikes later krijgt hij een SUROS. Dus nu doof aan BEIDE kanten. O RNG, wat ben je toch gul! ...
Ja, je kreeg hem als enige toen je met ons groep meespeelde ;-) Maar het is echt een bazen sniper voor strikes en big bosses...
De blackhammer doet wat ie moet doen, en goed. Als het je niet lukt om crits te maken raad ik aan om de icebreaker te gebruiken
Yup wij hebben hem vrij makkelijk gehaald! Het is handig om drie titans met blessing of light mee te nemen. Zorg dat je 3 koppels maakt met elk 1 titan die constant bubbels neer gooit zodat iedereen bijna de hele tijd overshields heeft, daarmee kan je veel meer damage krijgen zonder dat je veel risico loopt. Bugs en disconnects hebben wij gelukkig geen last van gehad maar kan me voorstellen dat het echt zwaar klote is als je runs daardoor niet lukken..
Probleem is is dat er een bug is als je de Templar moet killen bij Vault of Glass. Dan kan het gebeuren dat iemand constant detained is en er niet meer vanaf kan komen. Hadden we net ook weer en daarvoor ook. Die bug komt ook alleen als er niemand daarvoor is doodgegaan. Wat de bedoeling is hehe.
Ah ja die bug is echt vervelend.. Ben hem zelf nog nooit tegen gekomen op de 360 maar heb idd wel vaker mensen gehoord dat ze door die bug problemen hadden om de achievement te halen. Kan je verder vrij weinig aan doen
Niet doodgaan tijdens de battles is geen probleem. Maar bij het springen wil het nog wel eens fout gaan....en natuurlijk de glitches bij Atheon. Dat ze dat nog steeds niet gefixed hebben zeg... Hmm, zijn de beloofde buffs voor de exotics er eigenlijk wel geweest??
Fuck you met je PS exclusive Enige exclusive die ik ook echt graag wil hebben. De rest boeit mij helemaal niks
Tja, qua schietgenot (bij de pistols dan) gaat er niets boven de Fatebringer imo....zo jammer dat die niet boven de 300 kan. En nee, niet alleen vanwege het exploderen. Ding schiet gewoon lekkerder dan de Hawkmoon (en Thorn) vind ik... Hawkmoon klinkt wel errug lekker, dat wel!
Zeg, willen jullie PS spelers even ophouden over Hawkmoon? Daar mogen wij nog 9 maanden op wachten... Ding ziet er geweldig uit. Klinkt ook echt heerlijk.
Sorry, het is helaas mijn favoriete gun so far.... ;-) Fatebringer is ook geweldig, maar de Hawk Moon is voor mij toch wel de topper en ook de Exotic slot waardig.
Alleen wel aparte perks. Precision kills geven een extra kogel. Niet echt de meest nuttige perk die ik op een handcannon zou willen zien
Gisteren na weer een uur falen dan eindelijk Atheon op hard gekilled, toen ik hem neer zag gaan kon ik maar één ding denken ....... Vex Mythoclast, Vex Mythoclast, Vex Mythoclast............. Ik ben dus niet blij met de sparrow die ik kreeg en de 2 energie. FML, 3 avonden liggen zwoegen voor een sparrow :'''''''( Wel nog even Crota gedaan tot Ir Yut.... raid chest en handschoentjes gekregen, dat maakte m'n avond toch nog een beetje goed.
Ik vind Fatebringer ook op alle fronten beter. Zeker nu we met TDB zoveel tegen Hive vechten, 1 headshot met fatebringer midden in een groepje thralls is gewoon altijd een multikill. Hawkmoon ziet er geweldig uit, klinkt fantastisch en is een hebbeding omdat het een exclusive is. Maar in de praktijk gebruik ik hem niet omdat een exotic slot gebruiken terwijl je een veel betere handcannon als alternatief hebt is gewoon niet praktisch. Fatebringer heerst gewoon in Arc strikes en de ene keer dat ik de nieuwe raid gedaan had had ik ook het idee dat het voor dat stuk met die lampen verreweg de beste primary is (bij Crota was ik geswitched naar VoC). Fatebringer, Icebreaker en een dikke void machine gun is mijn favoriete loadout de laatste weken. (maar dat zou misschien anders zijn als ik Black Hammer en Gjallarhorn had. Ruin Wings met Gjallarhorn lijkt me ook lachen )