[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kak.

Kak.

KAK!

Speel ik met m'n Titan een paar ROC Strikes. Eerst krijgt zon KinderGuardian (Warlock 29) een Ghjallahorn. Door z'n reactie ben ik nu doof aan 1 kant. Twee strikes later krijgt hij een SUROS. Dus nu doof aan BEIDE kanten.

O RNG, wat ben je toch gul! ... :mad:

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Well, that sucks.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja, je kreeg hem als enige toen je met ons groep meespeelde ;-)

Maar het is echt een bazen sniper voor strikes en big bosses...

4. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    De blackhammer doet wat ie moet doen, en goed. Als het je niet lukt om crits te maken raad ik aan om de icebreaker te gebruiken :)

5. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Yup wij hebben hem vrij makkelijk gehaald! Het is handig om drie titans met blessing of light mee te nemen. Zorg dat je 3 koppels maakt met elk 1 titan die constant bubbels neer gooit zodat iedereen bijna de hele tijd overshields heeft, daarmee kan je veel meer damage krijgen zonder dat je veel risico loopt. Bugs en disconnects hebben wij gelukkig geen last van gehad maar kan me voorstellen dat het echt zwaar klote is als je runs daardoor niet lukken..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is is dat er een bug is als je de Templar moet killen bij Vault of Glass. Dan kan het gebeuren dat iemand constant detained is en er niet meer vanaf kan komen.
    Hadden we net ook weer en daarvoor ook. Die bug komt ook alleen als er niemand daarvoor is doodgegaan. Wat de bedoeling is hehe.

7. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ah ja die bug is echt vervelend.. Ben hem zelf nog nooit tegen gekomen op de 360 maar heb idd wel vaker mensen gehoord dat ze door die bug problemen hadden om de achievement te halen. Kan je verder vrij weinig aan doen =(

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    We hadden hem alsnog wel kunnen halen hoor. We faalden gewoon bij de gatekeepers daarna.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet doodgaan tijdens de battles is geen probleem.
    Maar bij het springen wil het nog wel eens fout gaan....en natuurlijk de glitches bij Atheon.
    Dat ze dat nog steeds niet gefixed hebben zeg...

Hmm, zijn de beloofde buffs voor de exotics er eigenlijk wel geweest??

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Thorn is gewoon goed nu. :)

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hawk Moon is way smoother .... ;-)

Althans, voor mij. Vind de view van Thorn niet mooi.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuck you met je PS exclusive :+

Enige exclusive die ik ook echt graag wil hebben. De rest boeit mij helemaal niks

AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, qua schietgenot (bij de pistols dan) gaat er niets boven de Fatebringer imo....zo jammer dat die niet boven de 300 kan.
    En nee, niet alleen vanwege het exploderen. Ding schiet gewoon lekkerder dan de Hawkmoon (en Thorn) vind ik...

Hawkmoon klinkt wel errug lekker, dat wel!

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeg, willen jullie PS spelers even ophouden over Hawkmoon? Daar mogen wij nog 9 maanden op wachten... :+

Ding ziet er geweldig uit. Klinkt ook echt heerlijk.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Sorry, het is helaas mijn favoriete gun so far.... ;-)

Fatebringer is ook geweldig, maar de Hawk Moon is voor mij toch wel de topper en ook de Exotic slot waardig.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    WoC gaat ook wel nice worden denk ik. Void damage handcannon.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alleen wel aparte perks. Precision kills geven een extra kogel. Niet echt de meest nuttige perk die ik op een handcannon zou willen zien

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat wel. Gelukkig heeft die wel een range upgrade.

19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Gisteren na weer een uur falen dan eindelijk Atheon op hard gekilled, toen ik hem neer zag gaan kon ik maar één ding denken ....... Vex Mythoclast, Vex Mythoclast, Vex Mythoclast............. Ik ben dus niet blij met de sparrow die ik kreeg en de 2 energie. FML, 3 avonden liggen zwoegen voor een sparrow :'''''''(

Wel nog even Crota gedaan tot Ir Yut.... raid chest en handschoentjes gekregen, dat maakte m'n avond toch nog een beetje goed.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Fatebringer ook op alle fronten beter. Zeker nu we met TDB zoveel tegen Hive vechten, 1 headshot met fatebringer midden in een groepje thralls is gewoon altijd een multikill.

Hawkmoon ziet er geweldig uit, klinkt fantastisch en is een hebbeding omdat het een exclusive is. Maar in de praktijk gebruik ik hem niet omdat een exotic slot gebruiken terwijl je een veel betere handcannon als alternatief hebt is gewoon niet praktisch.

Fatebringer heerst gewoon in Arc strikes en de ene keer dat ik de nieuwe raid gedaan had had ik ook het idee dat het voor dat stuk met die lampen verreweg de beste primary is (bij Crota was ik geswitched naar VoC). Fatebringer, Icebreaker en een dikke void machine gun is mijn favoriete loadout de laatste weken. (maar dat zou misschien anders zijn als ik Black Hammer en Gjallarhorn had. Ruin Wings met Gjallarhorn lijkt me ook lachen :+)

Deel Deze Pagina