Is het ook inmiddels al gewend, maar de eerste week verbaasde ik mij echt dat elk pakketje 4-5 rockets bevat. Spammen voor het leven af en toe. Vooral als je 8 pakketjes ziet vallen.
Dat sucks! Ik heb de handschoenen al 2 keer gekregen Hoop deze week andere raid gear te krijgen om voortgang te maken naar lvl 32
Als ik nog één andere raid gear krijg kan ik meteen naar 32. Ik heb voor elke spot een exotic met 36 light, dus ik wacht nog even met Shard's in die raid gear te stoppen tot ik weet aan welke dat het beste besteed is. Ik hoop dat ik een helm krijg.
Meridian Bay, geen burn Lightswitch en Juggler... Word weer een fijne Strike met al die Shielded Enemies
Best snelle cooldown. 0% Intellect: 5:30 50% (135) Intellect: 4:40 100% (271) Intellect: 3:55 100% (429 Intellect: 3:54
Lol, net effe met m'n Warlock Crota raid gestart puur voor eerste chest...krijg ik de Gjallerhorn! Eindelijk ook dat ding binnen.
Hou ff op zeg, ik wil er ook één. Volgens mij ben ik de enigste hier zonder Gjallerhorn en IceBreaker