[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waar doe ik aan mee precies?

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik denk dat hij denkt dat jij aan coins kopen doet!

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jullie hebben allemaal wel gelijk. Handelen hoeft niet lang te duren maar naar mijn zin al te lang. Ik werk ongeveer 45 / 50 uur per week. Ik game misschien 3 avondjes per week that's it. Als je gaat kijken naar de meest goedkope coins selling sites heb je 1milj voor ongeveer 30 euro. Bij EA is ongeveer 7 packs waar je niks mee kan al 15 euro. De prijzen zijn niet normaal hoog voor een beetje leuke spelers. Bijv Aguero, Bale, Robben enz hoe wil je die kunnen kopen als je met 0 begint? En de packs waar nooit geen flikker in zit is ook bullshit. Ik heb coins gekocht, schaam me er niet voor. Hiermee ben ik wat gaan handelen en heb nu een leuk team. Was me meer dan waart. Heb in totaal al rond de 400 wedstrijden gespeeld. In het begin ga je kapot aan contracte, vooral als je niet weet hoe het werkt. En 400 coins per match... tsjah daar hoef je het ook niet voor te doen.

LDawg vindt dit leuk.
  4. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oh ja zou kunnen inderdaad! Maar nee dat doe ik dus niet, ook al is de kans gering... Wil niet gebanned worden. Heb alleen FUT points gekocht (voor iets van 100 euro). Heb daarom nu ook 9 ton ongeveer. Valt best tegen als je het afzet tegen de investering :p

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb wat gekocht en toen gehandeld. Dit zijn nu mijn teams:

Voor de fun, houd van Neymar en Ronaldinho dit is mijn 2de team:

http://www.futhead.com/15/squads/15170103/

Eerste team Bundesliga met Naldo SIF als wissel:

http://www.futhead.com/15/squads/12801177/

Let niet op de naam was voor een maat van mij die heeft BPL squad haha.

Nu nog 252K over. Denk dat ik wacht op de TOTY zodat ik weer wat kan kopen en verkopen.

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het Ikke in de wereld is inderdaad erg groot, en op dit forum zo te zien ook, onbegrijpelijk aangezien het Fifa Ultimate team topic van Xboxworld.nl echt geen invloed gaat hebben op de wereldwijde transfermarkt in Fifa.

Hier een site met een heleboel trading methodes en tips http://tipsandtricksfor.com/fifa-15-ultimate-team-trading-tips-guide.htm

Overige Methodes:

Voor als je wat minder coins hebt:

- Op een bepaalde speler gaan loeren en constant de goedkoopste eruit pikken en vervolgens voor de normale prijs (of iets hoger) te koop zetten.
    - Goedkope gouden contracts zoeken via de 59 min methode (uitgelegd op de bovenstaande site)
    - Handelen in Bronze/Silvere spelers, aangezien mensen vaak niet weten hoeveel die waard zijn en omdat de kaart dan brons/silver is verwachten ze dan soms dat ie niet veel waard is, waar jij dan weer van kan van profiteren, het liefst wel zoeken in een populaire competitie of op nationaliteit naar Brazilianen (altijd populair)

Als je wat meer coins hebt:

-IF Trading
    -Pricefixen

Als je nog verdere uitleg wil hoor ik het wel ;)

Laatst bewerkt: 5 jan 2015
  7. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Kijk top dit man!!! Bedankt.

Niema94 vindt dit leuk.
  8. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ben het hier helemaal mee eens. Heb met de kerst 2x 200k aan coins gekocht. heb nu 2 squads kunnen bouwen met echt leuke spelers wat eerst gewoon niet mogelijk was. Heb gewoon geen tijd om te traden.
    FIFA points zijn echt oplichterij. Ik heb eergisteren nog 150k verspilt aan packs en het beste was Schweinsteiger. Geen slechte speler, maar dat was ook echt het enige met enige waarde. Dat zou me dan 20 euro aan FIFA points gekost hebben? jezus...
    Als EA van coin buying afwil is het misschien een goed idee om de packs iets beter te maken.

Robinxb360 en Pride vinden dit leuk.
  9. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die een gids/uitleg heeft over het ingame besturen qua tactieken; dus met de pijltjes bijvoorbeeld hoge druk, of balbezit?
    Wil dit graag beter leren, en dus ook begrijpen en inzetten

10. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tegen normale teams hou je gewoon alles op Standaard
    Tegen zieke pace teams of van die gasten die de pressure extreem hoog zetten heb ik gehoord dat Ultra Defensive goed werkt. Dit doe ik zelf echter niet, ik hou het gewoon altijd op standaard en aanvallend of zeer aanvallend als ik achtersta in de laatste 30 min (keuze afhankelijk van de achterstand). Alles of niets alleen in de laatste 10 min.

En over Balbezit en Hoge druk.

Balbezit als je een voorsprong wil vast houden.
    Hoge druk als je iets wilt forceren in de laatste 10/20 minuten.

Keep it simple ;)

Laatst bewerkt: 6 jan 2015
  11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik wil misschien mijn Bundesliga en 2de team weg doen. Dan heb ik zo'n 1.3mil. Iemand leuke ideeen? Liefst 4-3-2-1 of 4-3-3.
    Zou leuk zijn om er een Legend in te zetten. Prefer dan wel voorin. LF, RF, ST, RW of LW.

Iemand die iets leuks weet? Ben dan van plan over paar dagen te verkopen en alles met TOTY te kopen als de markt weer wat crashed.

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    4-3-2-1 BPL met Legend
    http://www.futhead.com/15/squads/15265326/

4-3-3 Serie A met Legend
    http://www.futhead.com/15/squads/15265587/

Misschien zoiets?

Pride vindt dit leuk.
  13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Die 2de ziet er wel baas uit! Ga ik even opslaan haha.

Nog een vraag. Mijn middenveld nu is Gotze, Schweinsteiger en Gundogan. Echter zie ik veel squads die Lahm hebben i.p.v Gundogan. Is dit aan te raden? En waar zou die dan het beste kunnen staan? (4-3-2-1 ) Midden, links of rechts? Ik heb juist gundogan gepakt voor pace, shooting en skills. Maar wellicht te aanvallend.

14. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  15. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zou Lahm in het midden zetten. Ik vond het trouwens een chille speler! je moet niet met hem op goal schieten maar verdedigend is ie top!

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ok duidelijk. Dit is mijn hoofdteam http://www.futhead.com/15/squads/12801177/

Zou je Lahm voor Gundogan erin zetten of en dan Lahm midden Schweinsteiger links en Gotze rechts? Of zo laten? Ik heb Naldo SIF als reserve al erbij. Geen idee wat ik verder nog zou kunnen upgrade. Neuer spreekt me niet echt aan voor die knaken.

En dit is toch wel de rede dat ik Neymar terug wou. Heerlijke skills, lekker snel en vloeiend:

http://xboxclips.com/Roidz NL/146a02a9-50a3-48bd-bd99-21493f69edbe

17. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zou liever Lahm dan Gundogan hebben ja. Verder is het moeilijk wat je nog kan upgraden. Voor de ultieme sweaty voorhoede zou je IF aubamayang erbij kunnen nemen :+. Ik heb hem vrij lang in mijn Bundesliga team gehad en vond hem echt geweldig, enige nadeel is dat ie nu belachelijk duur is, ik had hem toen ie nog in packs was voor 190k gekocht nu gaat ie voor bijna 400.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dan ga ik denk ik Lahm erin zetten. Anders verkoop ik hem wel weer. Aubameyang ga ik niet pakken. Zoals je zegt is die IF belachelijk duur. 3 star skills, 83 shooting en 81 dribbeling. 380K haha is hij niet waart. Alleen veel pace. Lewandowski 84 shooting, 85 dribbeling voor 81K. Enige is minder pace. Maar voor pace heb ik Robben en Reus.

Thanks in iedergeval!

Even zitten knutselen ook voor een leuke Hybrid. Wat vinden jullie hiervan?

http://www.futhead.com/15/squads/15280446/

Op dit moment 1.235,000

19. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Denk dat dat middenveld heel makkelijk overlopen wordt, kan je beter Toure of Matic voor Di Maria doen, en ook Modric is misschien iets te aanvallend ingesteld.

Ikzelf ga voor de BBVA/Bundes Hybrid

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Met zo'n opstelling zou ik niet zoveel investeren in de LM en RM. Kan je beter een 4-3-3 opstelling gebruiken of een 4-3-2-1. LM's en RM's komen namelijk in dat soort opstellingen niet zoveel voor omdat ze erg ver achterin blijven hangen.

Deel Deze Pagina