[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Ik knal Josephine. Moet je 'r lenen?

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Valt idd beetje tegen, zeker als je als female speelt.

Bij deel 1 Leliana.
    Bij deel 2 Isabella.
    En bij Inq heb ik Sera.
    :+

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    919
    Deel 1 Morrigan
    Deel 2 overgeslagen
    Inq Josephine natuurlijk!

Maar probeer natuurlijk altijd het "hartje" bij speech options als het mogelijk is :+

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja lekker gay romance met Dorian

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    919
    Nee, nee, nee. Alleen met de dames. Bij Dragon Age 1 heb ik wel met die rogue gozer eens geromanced.... maar beviel me niet :D

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Holy shit man wat is Skyhold groot:eek: En volgens mij wordt het nog steeds groter. Ben al 2 uur aan het rond lopen en kletsen en ontdek steeds weer nieuwe deuren waar je in kan:+

Haven had ook wel iets ofzo, maar Shyhold is echt wel massive man. Zit nu even in die tavern muziek te luisteren. Die nummers zonder gezang zijn ook wel lekker om naar te luisteren:)

7. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Met mijn female human rogue Cullen en met mijn male elve mage ga ik voor de enige elf die dan beschikbaar is. Beide gewoon omdat ik vind dat dat bij hun personage past.

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, dat gaat dus niet; Sera en Solas alleen een female.

9. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nu meerdere party members om te kiezen. Is het dan verstandig om bv. Elke mage ergens anders in te laten ontwikkelen? De een vuur, de ander frost, etc?

En hoe kun je zien wat main quest is en wat side is?

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij main staat er een riftvlammetje boven, en/of ze kosten punten om te unlocken.

Mbt Mage; kan. Persoonlijk vond ik het wel handig om fire (emulate en mine) en shield (van Spirit) bij alle te unlocken.
    Met fire zit je met de meeste tegenstanders wel goed, en die shield op heel je team is gewoon handig...en een must op hogere moeilijkheidsgraden.

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja ben nu ook weer verder, kan nu meerde party menbers kiezen.... en ja hoor..keuze crisis. wie oh wie moet ik kiezen.
    ik neem het liefst 2 warriors mee en sera en mezelf (archer) maar je heb zeker altijd wel een mage nodig?
    en ik heb solas die optie om een ijsmuur te maken, maar ik zie het hem nooit doen terwijl die optie wel op gebruiken staat. of heb ik dan te veel opties.

ha ha..en ik dacht dat ik al bijna alles had gehad in the hinterlands...NOT.. geweldig. even had ik een dipje, maar heb er nu weer volop zin in.

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je hebt niet altijd een mage nodig, maar soms wel (voor openen/dichtmaken/bruggen bouwen).
    Maar zelfde geld voor de warrior en de rogue.

In principe kun je meenemen wie je wilt, maar als je niks wilt missen of geen zin hebt om terug te gaan, zou ik van elke klasse 1 persoon meenemen. Ow, en de perk deft hands bij Leliana unlocken, dan kan je rogue alle sloten openmaken.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Josephine is eigenlijk de enige echt boeiende van het stel. Vind het zelf erg jammer dat Leliana geen optie is, want voor een CGI chick is zij een cutie. Verdikke BioWare. :mad: ;)

Ik ben maar wat aan het flirten met Josephine maar ook met Cassandra, want toch heeft ze wel wat. Sera vind ik nou niet heel speciaal...maar ja, ook maar gewoon mee aan het rotzooien. Why not eh?

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Slet.

Leliana is denk ik geen optie omdat velen haar in Origins als romance hadden...en dat zou niet leuk zijn voor haar vriendinnetje.

heuft vindt dit leuk.
  15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja die perk deft hands wil ik ook. maar had al 2 perk points verspilt. en zit nu weer op 2, dus moet er nog 2 bij halen. en die gaan niet zo snel.

16. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Probeer ook agents te zoeken, want normaal moet je 4 perks nemen in die categorie om deft hands te unlocken. Maar je kan dus ook agents vinden en dan heb je alvast 2 plekken gevuld in die categorie. Zo hoef je nog maar 2 perks te selecteren in die categorie om deft hands te unlocken.

Kwam daar ook pas achter:+

17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok, dank voor de tip. heb er gister volgens mij 1 of 2 weer gevonden. dus maar even kijken hoeveel ik er nu heb...whaaa..kom tijd te kort.

18. Typisch

Leuk Bevonden:
    26
    Echt?

Godver. Dan gaat mijn elf geen romance aan. Jammer dat
    Morrigan
    geen romance optie is deze game. Is sowieso wel tof hoe zij praat over the hero of ferelden als je een romance had.

Moet nodig weer eens verder. Zoveel te doen, zo weinig tijd. ;(

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Cassandra romance FTW! Pittig vrouwtje ;)

20. Typisch

Leuk Bevonden:
    26
    Dat kan toch niet als Dalish mage elve joh. Roleplayen jonguh.

Deel Deze Pagina