Hunter en Warlock kunnen naar 32. M'n Titan blijft zoals gewoonlijk weer hangen op de Chest Armor Krijg weer nare VoG herinneringen!
Je gaat harder dan mij rampage... K krijg alleen me lock op 32.. Zoveel geluk heb ik dus niet want ik krijg nooit wat joh
Haha! Ik mis de Shards nog, heb er 60, moet er nog 3... Twijfel alleen welke char ik naar 32 ga tillen. Denk m'n Warlock... Speelt toch wat anders en leuker als de Titan. Operatie Black Hammer start voor mij vanavond
Prima tijd Nog wapen tips? Ik meende dat spray wapens aan te raden zijn? Vex Mythoclast bijvoorbeeld?
Ik kon vanavond helaas niet. Een groepje dat morgenmiddag vanaf een uur of 1 kan? Of eventueel 's avonds? Ook nog mensen die Atheon willen doen?
Bedankt iedereen voor het geduld gisteren bij Crota. En Maddmonkey heel erg bedankt voor de uitgebreide uitleg!!! Ik heb fists gekregen en een shotgun (welke alweer gedismanteld is). Nu eerst zorgen voor goede wapens Laatste stukje kon ik echt niet veel doen en sorry van dat schild
Wish I could. Helaas dit weekend pas tijd. Mocht er dan nog iemand willen gaan, hoor ik het heel graag.