[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ja in Ultimate Team moet je ff Y klikken voor squad options ofzo en dan staat daar Instructions. Daar hoef je het eenmalig in te stellen en blijft het daarna altijd staan.

Pride vindt dit leuk.
  2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hij bedoelt denk ik een linkerflank met Marcelo, Gustavo en Neymar. Dus Marcelo LB, Gustavo LCM en Neymar LW, maar dat gaat ook niet lukken ivm Chem.

Ben het wel met hem eens dat je middenveld overlopen wordt.

Alleen al om het feit dat daar 3 dwergen staan zou ik dat middenveld niet bouwen, je zal namelijk elk luchtduel op het middenveld verliezen en dat wil je niet hebben, ook hebben ze alle3 een lage strength en is het ook een tikje te aanvallend. Gotze RCM is sowieso heel gewaagd, ik zou daar eerder iemand als Schweinsteiger neer zetten, is verdedigend natuurlijk veel sterker maar aanvallend ook, mist alleen wat snelheid, daarom zou ik Lahm op CDM om als stofzuiger te fungeren. Als laatste Boateng LCB zetten, dat is altijd al zijn positie geweest en op Fifa is ie daar ook beter gezien zijn 4 star weak foot.

Een paar kleine wijzigingen waarvan de eerste 2 toch wel essentieel zijn voor het balans in je team, met die 3 geweldenaren voorin zal doelpunten maken echt geen probleem zijn, vandaar dat ietsje meer terughoudend middenveld.

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Thanks man. Schweinsteiger staat in mijn hoofdteam dus geen probleem die daar neet te zetten inplaats van Gotze. Maar welke opstelling is dit? Geen 4-3-3 ? want daar is Lahm echt een CDM. En boateng links is inderdaad beter. Thanks. Zal dit vanavond gaan maken. Is het dan slim om Lahm toch Stay back while attacking te zetten? En inderdaad 3 bazen voorin moet goedkomen qua goals haha.

5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    @Dagger op mijn telefoon leek het net of er Alaba stond in je post ipv Alba vandaar. Dom ik weet het sorry voor verwarring!

Die formatie is een variant van 433.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @Niema94 Daar hebben de meeste mensen 9 Chem. Word dit geen probleem? Ik dacht dat merendeel altijd 10 moest hebben?

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Standaard is 9. Wanneer een speler 10 wedstrijden speelt, krijg hij 1 extra chem en verder wanneer hij dubbel het aantal chemistry punten heeft in vergelijking met linkjes heeft hij ook 1 chem meer. Maar dat laatste is misschien wat gecompliceerd als je niet veel verstand van chemistry hebt.

Pride vindt dit leuk.
  8. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die nog een leuk teampje weet voor 1,8 mln? (Ps4 prijzen)

Liefst 2 spitsen team! En misschien dat het handig is om te wachten op toty? Vrijdag wordt die bekendgemaakt dacht ik!

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oke duidelijk. Dus 9Chem is gewoon helemaal goed. Dan ga ik voor het team hierboven, 4-3-3(2) i.p.v 4-3-3. Thanks

10. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 7 jan 2015
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nieuwe TOTW!

12. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb inmiddels mangala gekocht en skrtel op de bank.

Laatst bewerkt: 7 jan 2015
  13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Uitroepteken kan wel weg hoor :+

14. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jezus wat een matige TOTW Clichy en godin zijn wel 2 monsters en Melo zn stats zien er ook best goed uit. Gonzalez zn stas zijn ook prima voor een silver maar zn nationaliteit en competitie zijn vrij nutteloos.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Met dit team wellicht Suarez in de Spits? Zou die een stuk beter zijn als Lewandowski? Of zijn geld niet waart? Zat even te kijken maar iedereen blijft dat dezelfde chemestry houden namelijk.

16. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom speel je met 5 verdedigers? ik zou als ik jouw was eerder voor een 442 formatie gaan.

17. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat ik sinds Fifa 13 (dus =- 2 jaar) geen fifa/fut meer gespeeld heb en geen zin heb om de eerste wedstrijden direct al 10-0 te verliezen :p
    Daarnaast was dat in Fifa 13 wel een van mijn favorieten formaties maar dan wel met een brazil (lees overpowerd) team. Maar wellicht stap ik wel over als dit niet bevalt.

18. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Hoe doe je dat dan ? Want ikzelf kijk wat de goedkoopste is. En zal dus nooit trappen in een dure speler die jij verkoopt ?? Dus tja...

19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Klopt, met Suarez in de spits heb je ook 2 rode en 2 groene linkjes dus ook gewoon 9 chem. Echter heb ik hem nog nooit gehad dus kan ik je geen advies geven hierover, als ik z'n stats moet geloven is ie een tikje beter dan Lewa, verder allebei H/M workrates en 4* Skills en WF. Ik zou persoonlijk voor Lewa met Hunter kaartje gaan, maar ik begrijp natuurlijk wel dat je Suarez wilt :p

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja inderdaad haha. Heel veel beter is hij niet en 320k duurder ongeveer maarja het is wel suarez haha. Maar goed ik kijk wel even haha. Thanks voor de hulp! Jou opstelling met lahm in cdm en schweinsteiger op rcm is inderdaad beter.

Deel Deze Pagina