[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Ahh ok gebeurt dat vaker ?

2. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dus 12januari word Toty bekendgemaakt?En vanaf 19januari in packs?of gelijk maandag al?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ligt eraan hoeveel er van zo'n kaartje zijn voor die prijs. Als jij op futbin.com kijkt en er staat er maar 1 op voor bijvoorbeeld 1milj. Dan zit de kans er dik in dat iemand hem koopt en er voor 2mil terug op zet. Easy winst.

4. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Wel grappig om snel te zien wie in paniek raakt op de markt :p Ik zet net een paar van me spelers rond de 9000/9500k!! En nu zie je iemand 2/3 paginas langs speler erop zetten van 9500k en allemaal de zelfde gamertag.. Grappig :p

La Undecima heet hij ofso echt een hoop heeft hij er zit ik dan iemand dwars ofs :p

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    9500K is 9.5miljoen he? Heb je allemaal legends of wat? ( 1k = 1000 )

markdragie vindt dit leuk.
  6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Als hij genoeg geld zou hebben zou hij die van jou dan ook kopen en doorzetten, maar hij heeft er weinig vertrouwen in waarschijnlijk

7. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Nee ik bedoel gewoon 1k is toch 1000 ??? Dus heb spelers erop gezet van 9000/9500. Volgens mij zeg ik het verkeerd.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    inderdaad haha. 9500 = 9.5k niet 9500K haha 1k = 1000 dus 2k= 2000. Die K staat voor 3 nullen zeg maar.

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  9. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Maar iedergeval zoals ik het nu zie zit ik dan 1 bepaalde speler nu dwars zeg maar ?

10. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    waarom zou je dit uberhaupt doen? je wil toch winst maken... of wil je andere verneuken

11. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Ehh je dankt het wel. Want als ik onder zijn prijs zit dan maak ik winst over de goedkope spelers die ik heb gekocht ?? Zo werkt het in het leven helaas. En coin buyers gun ik zowiezo al helemaal niks en mensen die met botjes werken gun ik kapotte xboxen.

12. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Denk dat je hem totaal niet dwars zit. Zn shit verkoopt toch wel.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Coins buyers doen gewoon hun werk. Misschien lullig gezegd maar die chinesen en Japanners worden ook gewoon aangenomen om dit te doen... Is nu eenmaal zo haha.

14. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    je bent wel echt een wereldverbeteraar haha, jezelf korten om een ander pijn te doen.. ik doe het je niet na

15. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Nee met 1000 man tegelijk op een 6500 hangen ;) Ga ik er toch met 200 onder zitten. Er zijn gierige mensen op de wereld die voor 200 goedkoper ergens anders gaan. Kijk dat een hoop van jullie alleen maar een bigscore zien tja.... ;) Als ik Robben voor bijv 250,000 zie en paar pagina's verder de goedkoopste 200,000 laat ik jou speler links liggen ;)

16. Ndimension

Ndimension Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie van dit team: http://www.futhead.com/15/squads/15570144/ ?
    Al jaren geen voetbalgames meer aangeraakt en nog nooit FUT gespeeld, dus kan alle advies goed gebruiken. Ik wil binnenkort wat versterking aanschaffen, als de markt crasht. Ik zit vooral te denken aan een snelle CB en een ST die goed kan afronden en snel is. Het budget is nu plm. 50k, ik hoop volgende week rond de 100k te zitten. Hebben jullie tips of ideeën?

17. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Had 2 goedlopende teams en wat coins over dus dacht ik gisteravond ik koop nog eens wat 7,5k pakjes.
    Krijg ik verdorie Desailly uit een pakje en zit ik met een luxeprobleem. 8)

Aangezien ik hem niet ga gebruiken maar verkocht en m'n teams een beetje veranderd/geüpgraded.

1e laat ik voorlopig ff zo: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=gywfM9e0bJyU:360

2e twijfel ik nog over. https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=g9OOnH9YbJyV:360
    Team speelt wel lekker maar wil graag Robben eens proberen.. Ben ook niet zo weg van Navas maar die staat er voor de chem met Toure..

Pff lastig met zoveel coins ineens haha.. Al die mogelijkheden.. Iemand nog een (dikke) aanrader voor een team van 1 mil?
    Heb verder niet veel coins over dus het moet ter waarde van dat tweede team zijn.

18. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Chiellini (met shadow kaart) en tevez ❤❤❤

19. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Misschien lees ik er overheen maar wat is nu de exacte datum wanneer de Toty spelers in packs te krijgen zijn?

20. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    12 januari bekendmaking, daarna in rondes keeper en verdedigers, middenvelders en als laatste de aanvallers. En op 18 januari het gehele TOTY in de packs!

Deel Deze Pagina