Jammer, zitten daarna nog een aantal zeer sterke afleveringen tussen. De meest beroemde onder TWD fans is een aflevering die met Carol's zinnetje: Look at the Flowers eindigt. Ik zou toch kijken als ik jouw was.
De serie wijkt inmiddels al weer zo ver af van de comic, dat ik ook niet zeker weet of wat er in die issue van de comic gebeurt in de serie ook gaat gebeuren..
Aah zo, dat klopt inderdaad. Hoop wel echt dat ze hem goed neerzetten en niet zoals tyreese het hele personage verkloten
Ik heb destijds alleen het eerste seizoen gecheckt. Vond het toen wel cool, maar nooit verder gekeken. Zijn de andere seizoenen het kijken waard of kan ik beter een andere serie checken?
Als je seizoen 1 tof vond dan vind je de rest ook wel tof. Het is een serie met ups en downs maar uiteindelijk is elk seizoen meer dan oké imo.
Wat @Cookie zegt, gemideld zou ik elk seizoen toch wel een 7 willen geven. Je moet wel tegen spontane karakterontwikkeling kunnen, want sommige afleveringen zijn qua actie erg saai, dan besteden ze heel veel aandacht aan de personages en minder aan het overleven. Het andere wat nog slecht onderbelicht blijft zou een kleine spoiler voor je zijn, maar waarschijnlijk merk je dat zelf wel op als je gaat kijken. Sommige personages zijn enorm bad ass, andere ongelooflijk kut. Van de een ben je blij dat je van ze af bent, van de andere baal je als er wat mee gebeurt. Deze serie doet dat op dit punt goed, vandaar mijn 7 ook. En visueel moet je ook niet heel veel verwachten, want dat geld zit hem vooral in de make up en locaties, die de wereld van de serie erg apocalyptisch doet ervaren soms. Seizoen 2 is dan wel helaas het saaiste seizoen, maar 3 en 4 maken dat goed, net als de eerste helft van 5, de tweede helft begint 8 februari weer na een winterstop van twee maanden. Hopelijk is het je zo duidelijk.
Gisteren weer verder gaan kijken met S4, direct na de mid-season finale daarvan, Herschel etc. Man oh man die episode met de twee meisjes... Spoiler Die shit is heavy! Hoe de fuck raakt een jong meisje zo fucked up in haar hoofd dat ze met de zombies meeleeft? Zelf eentje zou willen zijn....haar vriendinnetje gewoon dood maakt zodat zij 'terug' komt. Man dit was fucked up. En dan Carol die haar uiteindelijk doodschoot...oei deze episode was sterk maar droevig zeg ook. Dit weekend met S5 beginnen.
Toffe episode. Moeten ze vaker doen. Spoiler Wel bizar weer. Een nieuwe neger echt bij de groep. En dan moet er altijd een andere aan. Valt echt teveel op haha.