Vita zou ook cool zijn....Heb dat misschien nog wel liever dan een PS4 release. Maar wel blij dat ie op de PS4 komt; wil de PS3 niet meer zo vaak aan te hoeven zetten. (eigenlijk alleen voor SSX dan, en voor mezelf nog voor de FFX/X-2 remasters...ben aan het eind van FFX, maar moet een hoop grinden nu...en laat ik daar nou een hekel aan hebben gekregen na die vele FF games.
Met de PS4-release ben ik al heel blij. Vita zou helemaal nog tof zijn en dan met cross-buy en cross-save
Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar dit zou dan wel de eerste game zijn waar ik daadwerkelijk gebruik maak van cross save. Was me zelf nog niet eens opgevallen Wel matig plaatje hoor, waarom heeft ie blauw haar?
Ben wel benieuwd naar de game, maar ik hoop dat ze dit keer wel gewoon de Japanse stemmen als optie beschikbaar maken, want ik ga echt dit soort games niet met belachelijke engelse dub spelen...
Second that, ik crave jrpgs op dit moment voor de ps4. Jammer dat playstation now er eigenlijk niet al is. Had dan lekker al de Tales of's van de ps3 kunnen spelen, die ik gemist heb last-gen. Waar is Persona eigenlijk mee te vergelijken? Ik heb pas een paar gameplayvideos van 4 gekeken, en vond het er wel okayish uitzien eigenlijk. Het wekt zeker mijn interesse, maar waardoor zijn er zoveel mensen zo lyrisch over? Ik vond de combat er bijvoorbeeld nou niet zo fantastisch uit zien. En ik hoop ook dat ik deze generatie, geen enkele jrpg meer hoef te gaan spelen met Engelse dub inderdaad.
Het verhaal, de personages, de sfeer. De combat is ook niet wat het speciaal maakt. Er is niks mis met de combat, maar het is bv waarom je aan het vechten bent. Er is geen enkele andere game wat zo een band met de personages weet te creëren. Waar je 100+ uur speelt en nog steeds baalt dat het afgelopen is. We hebben nu een Like knop, maar ik zou op dit moment ook graag een Dislike knop hebben gehad. ...Belachelijke dub, kom op zeg. Wat jou persoonlijke voorkeur ook is, veel betere Engelse dubs ga je niet vinden. (en als ik al 1 ding belachelijk moet noemen is het Teddie in het Japans )
Like! De Engelse voice acting is echt een van de beste, zo niet de beste voice acting die ik in een game heb meegemaakt.
Helemaal mee eens! Engelse stemmen zijn perfect in P4! Bovendien zal ik wel nooit snappen waarom sommigen de Japanse stemmen willen hebben. Veel te schreeuwerig, stemmen lijken zo veel op elkaar.....en ik versta er geen drol van. Dan moet je lezen én kijken....als het engels is kan ik volop genieten van het kijken.
Tease voor een Persona concert in Japan begin volgend jaar. Achterste is het hoofdpersonage van P5. Persona 5 soundtrack tease? Is al meer nieuws dan de PS Conferentie kon geven.
Fuuuuuck, dat concert. Muziek uit Q is ook baas. Overigens is het gewoon een teaser naar Persona Dancing All Night. Gast uit P5 zit ook in de game.
Ik doe de soundtrack voor minder hoor. Ik ben een nachtegaaltje. Ik zit ook al lang genoeg op die game te wachten, damn. Zou bijna vergeten dat ie uitkomt.
Ik wil voordat ik op de PS4 dit jaar aan Persona 5 begin nog graag minimaal één PS2 Persona uitspelen. Heb er nooit een gespeeld en dus ook geen ervaring mee. Maar zou ik dan gaan voor Lucifer's Call, 3, 3 FES of 4?