[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Toch geswitched van 4-3-3(2) naar 4-3-3(4). Speelt toch fijner met een CAM ipv CDM imo. Alleen vraagje. Hoe kan het dat ik soms lag in online games tegen een vriend die 2 km verderop woont? Vorige keer hielp een modem herstart toen was het even weg. Daarna heb ik FIfa 15 opnieuw geinstalleerd hielp ook weer even. Andere kabel van switch naar Xbox heeft ook even geholpen en nu is het er weer. Ligt dit bij mij denk je of echt bij EA? Andere games doen het gewoon goed, geen disconnects uit party's oid. Netwerk test is goed ook op de xbox, andere apparaten werken ook perfect.

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ligt aan de EA servers. Was trouwens een leuk potje gisteren! :+ Vanavond ff potje doen? :p

3. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb nu dit team https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dFD2CllIbJAd:360 en heb er nu ongeveer 10 wedstrijden mee gespeeld, en ik denk dat ik er 6 met 1-0 heb verloren, terwijl ik 3x zoveel schoten had en het meeste balbezit.. Dus jullie raden het al, qua spel ben ik redelijk tevreden, maar qua uitslag niet.. Wat zouden jullie veranderen? Is Benzema in de spits een topper? En moet ik misschien switchen naar 4-3-3(4)?
    En is Lahm ipv Xabi Alonso een verbetering? Dan zou het dus misschien zo worden: http://www.futhead.com/15/squads/15624300/

Ik hooor graag wat tips!

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ga dit team maken : http://www.futhead.com/15/squads/15628239/

Doe ik pas als TOTY er is dinsdag. Heb alleen Ramos, Suarez en Neuer nodig dan is die opstelling al klaar. Maar doe ik als de markt inzakt. Het is aanvallend maar houd ik wel van. Speelt voor mijn gevoel fijner aangezien ik altijd aanval. Ik verdedig meestal alleen counters.

Zit alleen te twijfelen of ik nu al Reus en Lewandowski en Lahm moet verkopen of wacht tot de markt weer aansterkt naar de crash. Mijn budget is nu nog 840K voor die 3 spelers. 880K kom ik nu op als ik het uitreken. Met crash eraf hopelijk 800K. Ramos hoeft niet perce. Ik kan ook Boateng links laten en Benatia recht.

5. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Hahah lekker teampje heb je dan :p

Ben je vanavond online kan ik ook me nieuw team testen :+ een 433(4) opstelling hoop dat het wat is :p

6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zou 5-6 dagen langer wachten,

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jaaa sorry man echt helemaal vergeten! Ik add je vanavond direct! Had ook geen invite gehad van jou trouwens. Oh dat is niet meer ofwel? Zo irritant. Btw gewoon heads up. Ik heb altijd een party als ik online ga. Gewoon joinen wanneer je zin hebt ;) Altijd gezellig ook al spelen we niet dezelfde game altijd beetje kletsen. En voor vanavond, lees ook onderstaand. Even kijken hoelaat ik er ben. Kan goed pas later zijn of helemaal niet. Maar ik add je wel even!

Ja heb nu ook lekker teampje hoor haha. En ja denk dat ik vanavond wel online ben maar geen idee hoelaat... Ben erachter gekomen dat ik een virus in mijn netwerk heb. ( via ziggo modem uit laten lezen ) Die zorgde voor die lag. Als ik dan modem herstart werkt hij weer ff goed daarna weer niet. Die virus download en upload waardoor mijn modem druk daarmee is. Ti's dat Fifa zo gevoelig is en andere games niet want alleen op Fifa merk ik het.

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Prima man!

9. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Damn wat een geluk! Laat me raden, je EAS FC lvl is nog niet zo hoog? (zie je rechtsbovenin als je niet weer waar ik het over heb)

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Door jouw opstelling zullen de vleugels minimaal gebruikt worden, Mandzukic staat er voornamelijk alleen voor en daar is hij te langzaam voor. Ik vind dat er te weinig snelheid in je middenveld zit, jouw spits is kopsterk en doelgericht en werkt alleen als jouw vleugelaanvallers in dienst van de spits werken (voorzetten, steekballen). Griezmann vind ik te weinig passing hebben, dan zou ik eerder voor Pedro gaan (de IF als je de coins hebt). Je verdediging staat als een huis al zou je Miranda ook kunnen vervangen voor Pepe (M/H workrate). Daarnaast valt het mij op dat je met de chemistry cards juist de beste eigenschappen verbeterd terwijl het beter is om de mindere eigenschappen de wel essentieel zijn voor de speler te verbeteren.

Jouw 2e team ziet er beter uit, ik vind Benzema vele malen beter dan Mandzukic. Met 433 (4) zou je Modric als CAM kunnen gebruiken of Rodriguez kopen als je de coins hebt. Marcelo kan je ook vervangen door Alba. Zorg dat je Lahm op "stay back while attacking" zet anders is de ruimte voor een counter te groot.

ps. voeg mij toe als iemand zin heeft in FUT matches, Xbox one GT: Xerofox

Saaslijer vindt dit leuk.
  11. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Toty is bekend:

Robben
    Di Maria
    Kroos
    Ronaldo
    Messi
    Ibra
    Alaba
    Godin
    Ramos
    Lahm
    Neuer

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Bron?

13. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Dat is niet van TOTY is van UEFA Team van het jaar ;):p

14. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Thanks voor je bericht.

Ikzelf vind Griezmann wel baas om mee te spelen, merk in de potjes die ik nu gespeeld heb dat die toch wel een goeie voorzet heeft, en ook wel lekker kan dribbelen en schieten.. Maar Pedro als wissel is wel een goeie optie. Ikzelf zie modric liever net achter de CAM spelen, zoals je ziet in mn nieuwe opstelling. Denk je dat deze opstelling gaat werken? http://www.futhead.com/15/squads/15647883/

EDIT: Is het trouwens echt beter om met de chemisty kaarten juist de mindere kwaliteiten van een speler een boost te geven? Neem bijvoorbeeld Benzema, wat heeft het hier voor nut om zijn verdediging te verbeteren?

Laatst bewerkt: 9 jan 2015
  15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Haha dat zag ik net dus ook langskomen op FB. Volgens mij wordt het TOTY pas maandag bekend gemaakt.

16. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Maar als je afgelopen jaren hebt opgelet was het UEFA Team van het Jaar altijd het TOTY. Oftewel: EA neemt dat altijd van de UEFA over. Dus het is erg aannemelijk dat ze het weer overnemen, al kunnen ze ook eens afwijken. Al acht ik de kans dat het weer overnemen vele malen groter.

17. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja ze nemen het gewoon over, ze wijken alleen af als spelers niet in FUT zitten. Dit is niet het geval.

Kan niet wachten op Kroos en Godin voor mijn team!

18. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Word pas official maandag bekent gemaakt ja ;)

Ze gaan ook afwijken dat is elk jaar zo ;)

Ik ben rond 6 uur online kan ik nog even me team wat aanpassen dan kunnen we wel even paar potjes doen:thumbs:

Laatst bewerkt: 9 jan 2015
  19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wacht, dit is de TOTY gekozen door gebruikers op site UEFA. Definitieve wordt maandag bekendgemaakt tijdens Ballon D'Or als ik het goed begrijp.

20. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dacht juist dat ze het klakkeloos overnamen, en een hoop mensen met mij. Maar we gaan het zien. Is in ieder geval een goede indicatie wat je kan verwachten. :p

Edit: zie dat ik me vergiste tussen UEFA en FIFA. Ze gaan inderdaad afwijken want op de lijsten van de UEFA stond Robben genomineerd tussen de middenvelders en bij de FIFA tussen de aanvallers.

Deel Deze Pagina