Ok. Heb em net met een paar gasten gedaan maar helaas alleen een helm, paar energy shards en die toffe scooter Hopelijk Volgende x meer geluk. ben nu mn warlock aan het levelen dus die kan binnenkort ook mee gaan doen
Wacht wel op de update alvorens de VoG weer te doen! Dan voegen de wapens weer wat toe! Shards en energy genoeg
Hallo beste nl games. Mijn naam in evert en ben al een heletijd lid van xbox word maar kom niet zo vaak op de site, momenteel ben ik bezig met destiny en moet nog een achievements en wil het hier proberen dus ik zoek mensen die mij willen helpen en samen lol te hebben, ik heb een warlock 31 en een Hunter 31. En het gaat om compleet een raid zonder dood te gaan. Dus heb je interesse en moet je hem ook nog halen stuur of voeg mij maar toe op de xbox one mijn ga ik killslauther nl. Groetjes evert
Haha die is nie zo makkelijk hoor... VOG heeft teveel last van bugs waardoor t toch wel lastig kan zijn.. Denk CE makkelijker is ervoor maar dan zal je wel lv32 moeten zijn om t makkelijker te maken...
Zijn er nog mensen die de nightfall willen doen? @Graveheart en moi willen hem graag doen (level 29 en 30)