Is dat dan het nieuwe seizoen? Erg veel zin in. Straks geen Naruto meer dus ik ben op zoek naar een andere langlopende serie. One Piece kijk ik al. Iemand nog aanraders? @Modder-Eter : super dat je hem weer post! edit: gisteren waren er veel torrentsites down. ook KAT. Welke gebruiken jullie?
@Kevf Nee, het is maar 1 aflevering. Ze zijn nog volop met het nieuwe seizoen bezig. Er komt begin volgend jaar nog een aflevering uit over Erwin. Deze gaat over Levi. Eigenlijk zijn het dus twee losse afleveringen die de geschiedenis van deze twee characters laten zien. Die van Levi schijnt erg goed te zijn.
Wut? Maar 1 aflevering? Die van Levi was zeker leuk! Maar je zag aan het einde hoe het verder gaat in een volgende aflevering?
Hoe zit dat met Crunchyroll, is het 't geld waard? Ik zag al dat de eerste Naruto bijvoorbeeld niet beschikbaar is buiten de US en dat ze FMA niet eens hebben.
Ik heb daar eens gezocht naar Attack on Titan, maar kan daar alleen de OST en Manga vinden. Heb de anime zelf al gezien, maar das dan voor een maat van me. Zelf leek het me wel nice om een goede service te hebben, Crunchyroll dus en dat ik daar voor betaal en goede shit kan vinden.