Ja het is absoluut jammer en uiteindelijk hebben ze de Halo 4 MP toen ook bevuild met die Forge maps die gewoon kut waren. Terwijl de standaard Halo 4 slayer maps echt mooi en fun waren, plus de DLC maps. Ik hoop vooral dat dit gewoon testen zijn, beetje experimenteren. 343i moet gewoon een goed aantal echte normale maps in Halo 5 slayer hebben straks en gewoon zo weinig mogelijk Forge.
Ben echt benieuwd of ze de hogere resolutie gaan halen ermee en dan ook vrij stabiele fps. Ik blijf er helaas bij dat het grafisch mij goed tegenvalt, de enige die nog opzich mooi is, is Truth. Fuck man...ik speel nu skyline uit Halo 4 en die is gewoon veel mooier dan die Empire map bijvoorbeeld.
En ja ik weet heel goed dat het een beta is maar zoals iemand hier al eerder zei...verwacht naast een hogere resolutie niet heel veel meer en ik denk dat hij gelijk heeft straks. Ik hoop nog steeds dat de eerste campaign footage ons ''shiiiiiiiit, dit is nice!'' doet zeggen.
Dus tja....grafisch gewoon niets speciaals, maar de gameplay vind ik dan zelf wel echt zeer zeer nice. En uiteindelijk is dat wel het belangrijkst natuurlijk. Hopelijk smijten ze die Forge map er nog even uit na een paar dagen en gooien ze een echte proper map erin.
Laatst bewerkt: 10 jan 2015