Zijn er nog mensen die vanmiddag de nightfall willen doen en een raid? (we zijn momenteel met 2 man) @Graveheart
Wij willen in de middag beginnen Kan je dan niet? Tot nu toe hebben we: @Graveheart @010 Rhoon NL @Nightbringer dan ook als ik hierboven goed begrepen heb? en ik oh en Hybrid wil wel helpen
Hunger of Crota, Suros Regime, Deathsinger's Grip. En bij Atheon Aheon's Epilogue, Vision of Confluence, Thread of the Hezen Lords. Lekkah.
Ja voor een bepaalde tijd ofzo misschien. Mijn Ghorns die dropte waren allemaal nog voor de exotic buff eind november.
Goedendag, Vanavond om 8 uur ben ik met een aantal vrienden van plan om een poging te doen om de vault of glass op normal te doen voor de Flawless raider achievement. We missen nog een persoon. Is er iemand onder jullie die mee zou willen doen? We willen hier niet uren mee bezig zijn en als het niet lukt dan lukt het niet en dan komt het wel een andere keer maar we willen zien hoe ver we komen. Wij zijn allemaal vlotte Hollandse jongens in de leeftijd van 20-88, level 31 of hoger. Wij zoeken bij voorkeur iemand die ditzelfde profiel heeft.
F you.... ;-) Ik wacht nog steeds op de Fatebringer, Vex, Icebreaker en Gjallarhorn. Maten van mij krijgen hem vaker tijdens onze raids, maar ik? Ho maar. Ik krijg Hawk Moons, Monte Carlo's, Suros Regimes en Dragon Breaths. Rng is a bitch. Vind dat ze een algoritme in moeten bouwen dat als je de hard raid al 30x hebt gedaan en nog steeds geen Fatebringer, Vex of Gjallarhorn hebt gekregen, dat je ze dan gewoon moet krijgen.... ;-) Dus had ik ze allemaal al 2x moeten krijgen. Het wordt ondertussen bloed irritant dat ik ze nog steeds niet heb.... Hahahahaha... (first world problems, shame on me....)
Word er morgen ook weer tegen Crota gevochten? Mida multitool heb ik afgelopen vrijdag een upgrade gegeven bij Xûr, nu nog levelen, maar doet al meer damage dan eerst. Daarnaast kan ik morgen denk ik ook wel meedoen met een tweede run, alt is nu lvl 19 en ik denk dat ik hem vanavond wel tot level 20 krijg
Ik kan alleen 's avonds, volgens mij was de vaste tijd om 20:00. Edit: Tweede titan is nu ook level 20, dus morgen kan ik ook met een tweede run mee doen Zal nu mijn mida multitool verder levelen.
Een ECHTE vaste tijd zou ik zeker fijn vinden ja haha.. Meestal "starten" we 8 uur om pas na 9 uur echt te starten Als er morgenmiddag zes zijn wil ik best meedoen