Ja op IF's en Legends ook. Maar de gok factor is gewoon leuk ook al krijg ik nooit wat haha. Ik ga wachten tot woensdag / donderdag / vrijdag. Dan wil ik eerst Neuer kopen. Dan kijk ik wel of ik nog 50K oid aan packs kan uitgeven.
Je kan het beste wachten tot zondag... Dan krijg je 100k packs/lightning rounds en alle toty in packs... Sowieso wachten tot de aanvallers in de packs zitten, dan worden de meeste packs gekocht
ik houd waarschijnlijk 6/700K over nadat ik mn team heb gekocht. Geen haar op mn hoofd die er aan denkt om daarmee packs te kopen
Maar de gewone kaarten die worden niet meer waard lijkt me he. En bv zon kroos die heeft nu twee keer een update gehad gaan bv zijn tweede update gaat die dalijk een upgrade krijgen? Ben nu beetje aan het kijken om helft bundesliga en de helft bbva team te maken. Wel altyd leuk als toty uitkomt
David Luiz is echt lachwekkend. Net als Iniesta, normaal genie maar afgelopen jaar 'oke'. Modric alleen al is beter. Müller had er ook in gemoeten IMO.
David Luiz en Iniesta in de TOTY, beide niets klaargespeeld in 2014. Ik keek meer uit naar Schweinsteiger, Modic, Hummels, Boateng en Alaba in de packs. Nu heeft elke verdediger minstens 80 pace wat de prijzen belachelijk hoog maken, ik verwacht geen TOTY speler voor minder dan 800K op Kroos na. Als de prijzen een beetje meevallen zou ik 2 á 3 TOTY spelers kunnen halen.
Maar dit zijn dus alle toty? En vanavond komen alleen keeper en verdedigers in packs? Vind dat ea dit wel iets beter op de site mag showe Ofzo is mijn eerste jaar snap r geen fuck van allemaal haha