Geduld gaat lonen verwacht ik. Iedereen koopt zowat vandaag al, als ik het EA Forum moet geloven. Maar goed, nu 25k packs betekent dat er best 100k packs komen enz. En als mensen dan weer zoveel packs komen gaan die prijzen echt wel flink dalen.
Robben zit in TOTY, die gaat niet dalen. Sowieso ligt dit bij de duurdere spelers anders, maar je ziet dat het bij Neymar al in mindere mate is. Maar als je kijkt naar SIF Clichy die is vanaf 165k naar 115k gedaald bijvoorbeeld. Heb zelf Bale nog nodig maar hoop dat hij inzakt eind van de week met de aanvallers in de packs en 100k packs.
Ik open 1 zo'n 25k pakje voor de fun, krijg ik Schweinsteiger. Niet veel waard, maar per saldo winst maken op het pakje gaat wel lukken. De rest vd spelers heb ik snel-verkocht voor 3300 coins. Heb nu 90000 aan coins beschikbaar. Alleen ik weet niet zo goed of ik een nieuw team moet maken of mijn huidige moet aanpassen.
Haha ja ik hoop wel dat de normale versie nog beetje zakt maar dat word pas na woensdag denk ik als toty weg is qua GK.
VIER HET MET 2 GRATIS GOUD-PAKKETTEN* Je 2 gratis FUT Goud-pakketten* zijn beschikbaar tot en met 17 januari! Ga naar "Mijn pakketten" in de FUT-winkel op je console om je pakketten op te halen. FUT Team of the Year bestaat uit de allerbeste spelers uit het echte voetbal van het afgelopen jaar. Dit is één van de grootste FIFA 15 Ultimate Team™-evenementen en het is non-stop actie! Team of the Year-spelers zijn beschikbaar als speciale “In vorm-items” die tot en met maandag 19 januari in pakketten* gevonden kunnen worden. Mis deze kans niet om een écht buitengewone speler aan je selectie toe te voegen. -------------------- Nice!
Een hybrid met James Rodriguez, David Silva, Aguero, Gotze, Boateng en Varane. http://www.futhead.com/15/squads/16152972/ Doen?
Gister kon ik di maria nog voor 93.000 halen. Nu is hij alweer 111.000. Nu halen of verwachten jullie dat hij weer gaat dalen?
Ik heb expres mij sif lacazette bewaard en is nu rond de 240 k waard. Denken jullie dat deze nou een upgrade krijgt en zo ja wanneer word dat bekend? Of verkopen slim omdat die weer gaat dalen? (177 k gekocht)
Ik vind Silva meer geschikt als LM, niet zozeer als LW. Daarnaast vind ik je middenveld vrij aanvallend voor deze versie van de 4-3-3. Met 3 CM's kan je beter ook wat tanks hebben, want die moeten veel meters afleggen. Ik zou met jouw spelers eerder voor 4-3-3(2) gaan met Khedira als CDM. Dat scheelt al wat. Al vind ik je twee CM's dan nog steeds wat aan de aanvallende en lichte kant. Daarnaast: Diekmeier > Rafinha.
Volgens mij zijn ze alleen te openen vanaf je console, en niet via de web app? Maar je kunt deze packs toch beter op zondag openen als alle TOTY spelers in de packs zitten?