Ik ben er morgen avond niet, morgen middag wel. Dus dan hebben we al 3 personen, ik zou graag toch eerst de raid doen, die nightfalls kunnen eventueel wel wachten . Uurtje of 14:00 of zo?
Ik ben er tussen 13:00 en 14:00, gok ik. Ligt er een beetje aan hoe laat ik wakker ben na m'n nachtdienst. Raid, NF en weekly. Eventueel 3 keer.
Wie willen er vanavond Crota's End doen? Sake1989 Maddmonkey? fa2newb ... ... ... Ik hoop dat je kan monkey, zelf heb ik namelijk nog te weinig ervaring (en te laag level). Anders wil ik best VoG doen, genoeg ervaring daarmee
Is het wel eens voorgekomen dat Crota z'n shield opnieuw krijgt? Staan net met 5 man te knallen, schild is weg... Crota blijft staan en heeft z'n schild weer?
Jij en je kaas obsessie ook, schild gaat zeer moeizaam naar beneden iets wat voorheen geen probleem was.
Zijn er mensen die deze week de VoG nog willen doen? (aangezien hij nu gebuffed is) En morgenmiddag ff de raid?
Ik ben ook wel beschikbaar voor VoG, alleen zaterdag avond niet, andere dagen maak ik wel tijd . Morgenmiddag de Crota Raid, rond 14:00: @Nightbringer @Graveheart @Ic3DFire Nog meer mensen?
Vaak zat normaal gedaan... Niet zo anti Kaas doen. Je bent er net zo goed schuldig aan he? Bullet kreeg met 4 Horns Crota niet eens plat... deden geen damage. De 2e run na een korte pauze was binnen 5 minuten gedaan... was een rare glitch. @Ic3DFire , ik doe ook wel mee...
Net zo? naah, dat valt wel mee. Ik heb het wel gedaan ja, dat klopt niet gelijk butthurt doen. Jij vraagt of het wel eens is voorgekomen dat crota zijn schild terugkrijgt. Ja, dat heb ik wel eens meegemaakt. Niet zoals jij nu aangeeft, maar ook meegemaakt dat mensen hem down zagen liggen en anderen hem nog zagen staan. Ook meegemaakt dat Crota opeens beneden aan de trap stond en nog wel een heleboel andere aparte dingen meegemaakt
Niet zo stoken jullie was gewoon gaar met de rockets we kregen hem echt niet down zelf niet met de horns. Morgen eerst Crota en dan VoG?