[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee ik wacht, 9x120k winst is het doel! Moet ze dan voor 200k verkopen! Trouwens welke proxy site had je ook alweer voor de ea site? Dan bookmark ik hem.

2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    https://www.filterbypass.me/

Die bedoel je?

Robinxb360 vindt dit leuk.
  3. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat was hem, thx! Zit nu wel eigenlijk te twijfelen over Godin SIF. Zie inderdaad berichten dat mensen hem verkopen voor veel meer dan 80k. Kan ze allemaal voor gein wel ff een uurtje listen voor 150k.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Kunnen er TOTY zitten in die 50K promo packs?

5. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    word zon blauwe ramos meer of minder waard?

6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja zeker.

Denk minder.

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb vorig jaar een iniesta gekocht tijdens toty voor 800k en die was een maand later net geen 2 miljoen... Ik schat dus dat hij meer waard zal worden, maar morgen middag is hij op zijn laagste punt (of zondag?) na morgen zit hij een paar dagen niet in de packs, dan stijgt hij

ik zie die godin net gaan voor 55.000 dus ziet er uit alsof die investeringen van jullie goed gaan ;)

Laatst bewerkt: 13 jan 2015
  8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Spel: Fifa 15 US store PS4

Account: Europees - Plus krijg ik via mijn US account.

Is het mogelijk om Fifa points te kopen?

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Haha wacht maar. We spreken elkaar over een paar weken als hij de 2 ton aantikt. :D Komt doordat hij nog in packs zit en nu net die 35k & 50k packs er zijn. Morgen is ie uit packs en dan sky rocketing.

10. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    2 ton alleen als hij een UP krijgt denk ik. Op ps4 10k gedaald, big deal! :p

11. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Met 150k ben ik ook meer dan tevreden hoor en dat moet toch haalbaar zijn. Clichy wordt wel heel erg cashen, De IF ging vorige week nog voor 250k, dus hij zal dat ongeveer worden of meer (exclusief upgrade). :D Samen gewoon flinke winst pakken en dan vind ik het al gauw goed.

12. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Denk je dat SiF clichy snel zal stijgen? Deze week al? Ze gaan nu voor 99k/105k

13. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Zie al verschillende foto's dat SIF Clichy al weg gaat voor 210k, 280k en dergelijken. Godin zie ik al genoeg voor 150k gaan. Die gaan sowieso 300k+ en 200k+ worden. Ze verkopen voor die prijs, maar eer dat ze standaard voor die prijs weg gaan duurt nog wel even. Deze week is veel te kort dag, zeker met het oog op TOTY. Na TOTY gaat de markt weer herstellen en dan is het gewoon afwachten. Dat die enorme prijs gaat komen weet je, de vraag is wanneer. Denk dat het al vrij snel zal zijn.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @Jwoeloe is het de investering waart voor Godin SIF? Nu 60K. Zou die flink gaan stijgen? Dan haal ik er 2 ofzo om te proberen.

En hebben jullie ook last van team fixing oid? Heb het nu 2 keer gemerkt. Eerste keer was tegen @Kevinacez Allebij met het hoofdteam, kon echt niet winnen. Exact zelfde opstelling met mijn 2de naab team won in. En hoorde ik hem zeggen dat niks goed ging en ze niks goed deden etc.

Gister met mijn hoofdteam ( Suarez, robben, neymar etc ) tegen zijn Brons / silver team gespeeld en werd ingemaakt? Mijn spelers waren crap, kwam niet door de verdediging heen enz. Toen kreeg ik een penalty en zag ik de balk van Suarez kei snel gaan terwijl die tegen hogere teams langzamer gaat? wtf gebeurd er in zulke matches want iets klopte niet?

15. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Nog nooit gemerkt Dag, maar hoe je het nu beschrijft is wel heel extreem.. Zal er ook eens op gaan letten, het wordt in ieder geval door veel mensen beweerd dat het er is..

16. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou er zeker 2 oppikken. Gaan binnen de kortste keren voor het dubbele weg.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Arghhh durf het niet aan haha. Maar ga het toch doen dalijk haha thnx.
    Ben er vrijwel zeker van. Kevinacez en ik zitten heel eind op hetzelfde niveau. SOms wint hij soms ik. Gister had ik vrij weinig te zeggen tegen een Bronze team. Niks ging goed, En penalty van Suarez dat balkje ging razend snel ipv langzaam normaal...

18. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    100% zeker dat godin het waard is. Gewoon kopen en voor 150/170k erop zetten. Blijven listen in 1 hour cycles en op een gegeven moment verkoopt ie. Niet in paniek raken als ie daalt of een tijd niet verkoopt

Jwoeloe vindt dit leuk.
  19. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Je kan eventueel ook safer spelen door bijvoorbeeld Felipe Melo op te pikken? Lijkt me ook een speler die echt geen 17k blijft. Is gewoon een ideale CDM en linkt met aantal andere IFs waaronder Emenike. Weet niet hoeveel hij omhoog gaat, maar zie dat mensen met minder coins daarin investeren en hem proberen te verkopen voor 30 tot 40k.

Edit: even het bewijsje dat SIF Godin gewoon flink verkoopt:

Als hij nu al voor 190 gaat, ga ik proberen mijne te slijten voor 220k ofzo.

Kevacez vindt dit leuk.
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb er een gekocht. En erop gezet voor 150K. Beetje klote heb ook een IF Godin gekocht ipv de SIF bahbah maja.

edit: 2 SIF's erop staan 86 godin voor 150K each buy out. En 1 IF voor 65K buyout. Had die verkeerd gekocht helaas hopen dat ik hem verkoop.

Laatst bewerkt: 14 jan 2015

Deel Deze Pagina