Volgens mij wouden er een paar mensen morgen middag ook nog ff raiden, Crota en/of VoG. Wat is de animo op het moment?
Maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit. VoG of Crota. Crota moet ik nog een keertje doe met m'n Hunter. VoG is alweer even geleden maar die Exotic Chest maakt het wel boeiend
Animo voor nu is: @Rampage @Graveheart @Nightbringer Ff kijken welke we gaan doen, overigens moet ik (net zoals velen) Crota t/m crota (zonder hem te verslaan)
Crota zelf pakken we dan nog wel ff mee voor degene die 'm nog misten. Moet zelf tot Crota op de Titan.
Morgen middag op mijn Hunter de eerste 3 loot puntjes nog en daarna Crota is goed wat mij betreft, ik ben erbij .
Dan hebben we er 4 dus M'n neefje vroeg of we hem daarna konden helpen om zijn Crota CP even te clearen. Die heeft hij nog over van gisteren.
Ok, heb net ff de NF en weekly gedaan. Maar wil Crota even vanaf het begin doen op mn hunter. Vrijdag eind van de middag en avond ben ik online, dus als mensen dan Crota en de VOG willen doen..?
Ik heb de raid vanavond nog gedaan, maar ik ga jullie gewoon helpen hoor . Ik ben sowieso wel online!
Dus we hebben: @Raafie @Ic3DFire @Rampage @Graveheart @Nightbringer Dus we moeten nog 1 persoon (al valt het begin van Crota met 5 man te doen als we de goeie wapens hebben?) En gaan we voor Crota of VoG (Hard) of beide We beginnen rond 14:30
Het maakt mij geen hol uit Ben alleen benieuwd hoelang die afspraak duurt ... Zal niet bijster lang zijn, daar niet van. Hoop rond 14:30 online te zijn.
Dan zijn we compleet! @Raafie @Ic3DFire @Rampage @Graveheart @Nightbringer @Dave Paparazzi 14:30 vanmiddag