Dat sowieso... ga het gewoon proberen. Uiteindelijk doe ik Hard het Light uit en zal ik The Last Word hebben...
Voor dat u begint, er zitten 5 mensen op me te wachten, dus ik moet uiterlijk om 14:30 thuis zijn. Als ik niet op tijd thuis ben is er een mogelijkheid dat ik ze dood aantref!
Nee ok, omdat ik 'm niet getagged zag staan. Hij staat dus ff los van de Crota raid vanmiddag. Helpen we hem daarna ff.
Desnoods mag hij ook in mijn plaats natuurlijk, of hij moet de raid al gedaan hebben. Ik hoef hem iig niet meer te doen, ik ga gewoon mee om te helpen Mocht er een VoG raid gedaan worden, dan wil ik natuurlijk wel mee he!
Kak, net pas klaar en nu naar huis als een malle. Duurde dus wel een uur... Probeerde nog uit het gesprek te Cheesen maar ging niet!
Volgende week dus Crota hard mode op woensdag! Who's ready to rumble? Vul hieronder in waar je volgende week aan mee zou willen doen. Hard mode is level 33 en daarom is level 32 wel min of meer een must #Dontbethatguy Hard mode (Woensdag 20.00) @Maddmonkey @bulletproof010 @Hybrid ? @010 Rhoon NL? @Raafie ? @Flayner @Ic3DFire Normal mode (Dinsdag 20.00) @bulletproof010 @thiez @Ic3DFire
Ik ben zeker in voor de Hard Mode, 32 Titan of 32 Warlock! Oh, en dinsdag wel FF de normale om te kijken of mijn Hunter nog maar 32 kan (handschoentjes!)
Tssssh Monkey, heb je zo'n lage dunk van me dat je Rhoon wel invult en mij niet!? . Shit, dubbelpost!